تیتراژ دعوت رضا صادقی | دانلود اهنگ جدید رضا صادقی دعوت + متن کامل

رضا صادقی – دعوت

دانلود اهنگ جدید رضا صادقی به نام دعوت با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دعوت رضا صادقی از رسانه موزیکیشو

Reza Sadeghi Davat Download mp3 320 + Lyrics text

رضا صادقی – دعوت

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا صادقی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا صادقی – دعوت

دست بکش رو سر دل من که سراب تو دریاشه تو که پشتمی رو به روم هرچی میخواد باشه پشت سکوتم پر صداعه چشای بستم پر نگاهه منو ببین چشم تو برنداری نداری ازم که دلم بی تو گم میشه تو که سنگو نگه میداری بغل شیشه رو تن شب باز پر ستارست واسه تو مردن عمر دوباره است منو ببین یه ساله که حال دل از بس گرفتست یه دعوت آغوشت لازمشه یه ساله باهامه یه دردی که کهنست رسیدی نذاشتی تازه بشه یه ساله که حال دل از بس گرفتست یه دعوت آغوشت لازمشه یه ساله باهامه یه دردی که کهنست رسیدی نذاشتی تازه بشه یه ساله باهامه یه دردی که کهنست رسیدی نذاشتی تازه بشه یه ساله باهامه یه دعوت
توضیحات

برنامه دعوت یکی از برنامه های ویژه ماه رمضان است که سال ها به صورت جنگ شبانه ماه رمضان بعد از افطار از این شبکه پخش میشد و از برنامه های معمولی‌ای بود که توسط نیما کرمی و همسر وی اجرا میشد و با دعوت از زوج های جوان به نحوه آشنایی و زندگی آنان میپرداخت.

اما از سال 98 با اتمام ماه عسل، فرصت تازه‌ای برای دیگر شبکه های و برنامه سازارن ایجاد شد تا شاید بتوانند از این فرصت پسا ماه عسلی و علیخانی استفاده کنند و برنامه خوبی بسازند که تا حدی به سلیقه مخاطب نزدیک باشد و مخاطبین و بیننده های ماه عسل را بربایند. در همین حین، شبکه یک تصمیم گرفت تا ویژه برنامه دعوت را به قبل از افطار منتقل کند و ساعت شروع آن را به 7:15 تغییر دهد و از طرفی مجری برنامه نیز به حجت الاسلام برمایی که از قدیمی های تلویزیون میباشد، تغییر کرد. هدف برنامه نیز از سمت ازدواج اسلامی و محوریت خانواده مناسب، به نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج و همچنین واقعیات خانواده ساختن تغییر سمت داد.

همه این ها باعث شد تا اولین مجموعه برنامه دعوت در سال 98 موفق عمل کند بتواند رضایت مخاطبین و مدیران را جلب کند و حال در سال 99 سری جدید نیز برای ماه رمضان ساخته شود.

از طرفی نیز به علت مهم بودن تیتراژهای ماه رمضان، تهیه کنندگان برنامه دنبال صدایی آشنا و موفق بودند تا بتوانند این وظیفه مهم را به او واگذار کنند و تیتراژ ابتدایی آن را با شروع کنند. پس از جست و جوهای فراوان قرعه به نام رضا صادقی افتاد. رضا صادقی یا همان عمو رضا دوست داشتنی که همین چند وقت پیش آهنگ اجتماعی و فوق العاده یه چیزی میشه دیگه را منتشر کرده بود، قبلا هم سابقه همکاری های این چنینی داشته است. اینبار اما رضا صادقی بعد از چندین سال است که به صدا و سیما بازگشته است و قبول کرده تا تیتراژ دعوت را بخواند.

امیدواریم از این آهنگ فوق العاده لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: