رضا صادقی ردپا | دانلود اهنگ جدید رضا صادقی ردپا + متن کامل + ویدیو

رضا صادقی – ردپا

دانلود اهنگ جدید رضا صادقی به نام ردپا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ردپا رضا صادقی از رسانه موزیکیشو

Reza Sadeghi Rade Pa Download mp3 320 + Lyrics text

رضا صادقی – ردپا

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 21

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا صادقی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا صادقی – ردپا

کجای دلم بذارم این خاطره هاتو چوری میشه پاک بکنم رد پاهاتو بگو به کجا برم که رو به روم نباشی کی آرزوم کنم که آرزوم نباشی کجای دلم بذارمت دلم آتیشه این دل دیوونه بی چشات آدم نمیشه بگوه به کجا برم کجای این خیابون که بی قراری نکن واسه دوتامون سلامتیت که غمت قشنگه سلامتی دلت که تیکه سنگه خرابتم قشنگ ترین گناهم سلامتیت رفیق نیمه راهم سلامتیت که غمت قشنگه سلامتی دلت که تیکه سنگه خرابتم قشنگ ترین گناهم سلامتیت رفیق نیمه راهم سلامتی دردی که از تو یادگاره درختی که شکسته تبر زدن نداره همیشه یکی میره یکی میمونه تا تهش این عشق و عاشقی رو سخته بگیری سادش سلامتیت که غمت قشنگه سلامتی دلت که تیکه سنگه خرابتم قشنگ ترین گناهم سلامتیت رفیق نیمه راهم سلامتیت که غمت قشنگه سلامتی دلت که تیکه سنگه خرابتم قشنگ ترین گناهم سلامتیت رفیق نیمه راهم
توضیحات

همیشه گفته می شود که در زندگی مهم نیست چقدر پول داشته باشی یا با چند نفر دوست باشی، مهم اینه که در طول زندگیت با اعمال و محبت کردن نسبت به دیگران و باز کرن گره از مشکل اطرافیان ردپایی از خودت در ذهن و یاد آن ها به جا بزاری. پس پیشنهاد ما موزیکیشویی ها اینه که در هر جایگاهی که هستید این موضوع رو فراموش نکنید. به خصوص هنرمندها که اینکار با خواندن آهن های جاوداه برایشان آسان تر است چون با آهنگ هایشان می توانند در لحظات خاص زندگی هرکس حضور داشته باشند و با باقی گذاشتن ردپایی به واسطه آهنگ هایشان در خاطره ها جاودانه شوند.

رضا صادقی خواننده مردمی دوست داشتنی کشورمون که همیشه با مخاطبانش ارتباط صمیمی و گرمی داشته جز خواننده هایی است که همیشه آهن های ماندگاری را نتشر کرده است که تا مدت زمان طولانی با گوش دادن به آنها خاطر سازی کرده ایم. این بار او با انتشار یک آهنگ زیبا به نام ردپا همه را غافلگیر کرد.

شما عزیزان موزیکیشویی می توانید همین حالا این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید و از گوش دادن به آن لذت ببرید. در ادامه متن کامل ترانه را برای شما زیزان آماده کرده ایم.

موزیکیشو اوقات خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Hasti گفته:

Aaaaaaaaliiiiiii

محمد گفته:

مثل همیشه عالی چقدددد صدای اقا رضا گرم و دوس داشتنیه...مرسی که هستی

helen گفته:

دل سنگ بشه دل نیست ا