رضا صادقی رفیق قدیمی : دانلود اهنگ جدید رضا صادقی رفیق قدیمی + متن کامل

رضا صادقی – رفیق قدیمی

دانلود اهنگ جدید رضا صادقی به نام رفیق قدیمی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ رفیق قدیمی رضا صادقی از رسانه موزیکیشو

Reza Sadeghi Refigh Ghadimi Download mp3 320 + Lyrics text

رضا صادقی – رفیق قدیمی

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 103

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا صادقی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا صادقی – رفیق قدیمی

یکی دوتا که نیست دردای سینه‌ام پای حرف کدومشون بشینم باید بازم دم اون رفیقمو ببینم رفیقم، خوب قدیمیش چیز دیگست قدیمی‌تر کی از تو بوده و هست تو هرحالی که باشم تو رو نمی‌دم از دست عشق، آخه قربون دلهره‌هات نگرونمه باز که چشات نکن با خودت اینجوری فکرت با منو توی جاده‌ی یک طرفه نشد با تو باشم یه دفعه عزیزم مگه مجبوری، مگه مجبوری؟ بهشت اینجاست، جهنمم همینجاست باید دید چی خوبه، چی اشتباهه همین عمرهای کوتاه یجور تموم راهه حالا که رو زمین همین یبارم یبار اجازه‌ی دنیارو دارم شده هرجوری باید تو رو بدست بیارم عشق، آهای دلبر دل نگرون همش با من و با دگرون دلم تنگته بدجوری فکرت با منو توی جاده‌ی یک طرفه نشد با تو باشم یه دفعه عزیزم مگه مجبوری، مگه مجبوری؟
توضیحات

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. رضا صادقی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ رفیق قدیمی جدیدترین اثر رضا صادقی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. رضا صادقی با ترانه رفیق قدیمی سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. رفیق قدیمی رضا صادقی یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که رضا صادقی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط رضا صادقی، رفیق قدیمی را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای رضا صادقی به ارمغان آورد. امیدواریم رضا صادقی بعد از رفیق قدیمی باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه رفیق قدیمی رضا صادقی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
گوند گپ گفته:

حاجی روومامم .فوق لیشش