اهنگ شب یلدا رضا صادقی | دانلود آهنگ با کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

رضا صادقی – شب یلدا

دانلود اهنگ جدید رضا صادقی به نام شب یلدا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شب یلدا رضا صادقی از رسانه موزیکیشو

Reza Sadeghi Shabe Yalda Download mp3 320 + Lyrics text

رضا صادقی – شب یلدا

میانگین امتیاز 2.4 / 5. تعداد امتیازها: 246

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا صادقی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا صادقی – شب یلدا

عاشق رنگ سیاهه شبه یلدام آخه از روشنی هیچ خیری ندیدم عاشق تلخی انتهای عشقم حالا که به آخر قصه رسیدم عاشق رنگ شب و رنگ غروبم عاشق مرگ دقیقه های خوبم با تموم اشتیاقم آروم آروم به دربسته ی بی کسی میکوبم عاشق شبای دل بردگی هستم عاشق تنهایی و خستگی هستم حالا که این زندگی شبیه مرگه بی امون عاشق این زندگی هستم خنده داره دیگه دل سوزی به حالم خط کشیدم روی روزای محالم همه ی آینده ی من واسه ی تو من فقط گذشته مونده تو خیالم تنهایی سهم منه خیلی عزیزه نمیخوام کسی اونو ازم بگیره دیگه تنهاییم و به دنیا نمیدم نمیزارم دل تنهاییم بمیره تو و اون چشمای روشن به سلامت لحظه هارو میکشم توقاب ساعت عاشق سیاهیم عاشق غربت خسته ام از تو و این همه خیانت عاشق رنگ سیاهه شبه یلدام
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین و اهنگ یلدا و اهنگ قدیمی میباشد.

رضا صادقی خواننده دوست داشتنی که دلباخته رنگ مشکی است و عشق را به زیبایی در آهنگ هایش تعریف می کند.

او با آهنگ احساسی و آرام شب یلدا زیبایی سفره یلدای امسال شما را چند برابر خواهد کرد تا کنار عزیزانتان شب طولانی زیبا و به یاد ماندنی داشته باشید.

آهنگ و تنظیم  آهنگ شب یلدا رضا صادقی که یکی از تک آهنگ های منتشر شده از او است توسط محمدرضا چراغعلی انجام شده و  ترانه غمگین و عاشقانه آن از مریم اسدی است.

امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا لذت ببرید و یلدایی شیرین داشته باشید.

رضا صادقی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ شب یلدا به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده شب یلدا رضا صادقی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای رضا صادقی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ شب یلدا خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه شب یلدا بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده شب یلدا دعوت کرده است. رضا صادقی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. شب یلدا رضا صادقیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. رضا صادقی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ شب یلدا این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و رضا صادقی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از شب یلدا رضا صادقی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: