آهنگ قربون خندت برم میمیرم من واست آخر سرم رضا صادقی + ویدیو

رضا صادقی – قربون خندت برم

دانلود اهنگ جدید رضا صادقی به نام قربون خندت برم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ قربون خندت برم رضا صادقی از رسانه موزیکیشو

Reza Sadeghi Bemooni Baram Download mp3 320 + Lyrics text

رضا صادقی – قربون خندت برم

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 511

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا صادقی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا صادقی – قربون خندت برم

اون چشات دنیامه نگیریشون ازم به جون تو قسم دیگه نمیتونم من دلم آروم نیست بری زبونم لال با تو یه چند صد سال میشه که بمونم قربون خندت برم میمیرم من واست آخر سرم هرچی جز تو بودو دور کردم از دور و برم همه دنیا میدونن من ازت عاشق ترم آخ که دل میره برات تو فقط بخند خودم میشم فدات چشم بد دور شه الهی که دراد کور بشه هرکی خوشیمونو نخواد دل من واسه تو میزنه فقط من که چیزی جز تو نخواستم ازت بمونی برام کاشکی تا ابد عزیزم فکر کن من باشم و تو باشی و بارون حس قدم زدن تو کوچه خیابون تو بمون من میمیرم جای هردوتامون عزیزم قربون خندت برم میمیرم من واست آخر سرم هرچی جز تو بودو دور کردم از دور و برم همه دنیا میدونن من ازت عاشق ترم آخ که دل میره برات تو فقط بخند خودم میشم فدات چشم بد دور شه الهی که دراد کور بشه هرکی خوشیمونو نخواد
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار رضا صادقی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب قربون خندت برم میمیرم من واست آخر سرم را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده قربون خندت برم میمیرم من واست آخر سرم در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. رضا صادقی در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. قربون خندت برم میمیرم من واست آخر سرم رضا صادقیاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. رضا صادقی نیز در قربون خندت برم میمیرم من واست آخر سرم تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ قربون خندت برم میمیرم من واست آخر سرم حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

رضا صادقی قربون خندت برم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران رضا صادقی را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از رضا صادقی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران رضا صادقی آهنگ قربون خندت برم را جزو بهترین کارهای او می دانند. قربون خندت برم رضا صادقی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه قربون خندت برم رضا صادقی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک قربون خندت برم رضا صادقی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام رضا صادقی را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با آهنگ فوق العاده قربون خندت برم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، قربون خندت برم رضا صادقی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران رضا صادقی نیز با خوشحالی از انتشار قطعه قربون خندت برم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. قربون خندت برم رضا صادقی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی رضا صادقی با انتشار ترانه جذاب قربون خندت برم از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. رضا صادقی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک قربون خندت برم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ قربون خندت برم رضا صادقی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

رضا صادقی قربون خندت برم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران رضا صادقی را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از رضا صادقی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران رضا صادقی قطعه قربون خندت برم را جزو بهترین کارهای او می دانند. قربون خندت برم رضا صادقی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه قربون خندت برم رضا صادقی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه قربون خندت برم رضا صادقی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Reyhaneh گفته:

عاللیییییییییییی