رضا صادقی و نوید حکیمی رسم دنیا ❤️ دانلود اهنگ جدید رضا صادقی و نوید حکیمی رسم دنیا + متن کامل

رضا صادقی و نوید حکیمی – رسم دنیا

دانلود اهنگ جدید رضا صادقی و نوید حکیمی به نام رسم دنیا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ رسم دنیا رضا صادقی و نوید حکیمی از رسانه موزیکیشو

رضا صادقی و نوید حکیمی – رسم دنیا

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا صادقی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
رضا صادقی – قسم رضا صادقی – قسم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. رضا صادقی و نوید حکیمی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه رسم دنیا جدیدترین اثر رضا صادقی و نوید حکیمی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. رضا صادقی و نوید حکیمی با ترانه رسم دنیا سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. رسم دنیا رضا صادقی و نوید حکیمی یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که رضا صادقی و نوید حکیمی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط رضا صادقی و نوید حکیمی، رسم دنیا را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای رضا صادقی و نوید حکیمی به ارمغان آورد. امیدواریم رضا صادقی و نوید حکیمی بعد از رسم دنیا باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه رسم دنیا رضا صادقی و نوید حکیمی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که رضا صادقی و نوید حکیمی با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. رسم دنیا اثری فوق العاده از رضا صادقی و نوید حکیمی است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. رضا صادقی و نوید حکیمی سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار رسم دنیا بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود رسم دنیا رضا صادقی و نوید حکیمی جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست رضا صادقی و نوید حکیمی که مربوط به انتشار رسم دنیا میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی رضا صادقی و نوید حکیمی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک رسم دنیا همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. رضا صادقی و نوید حکیمی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک رسم دنیا تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای رضا صادقی و نوید حکیمی در اهنگ رسم دنیا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: