اهنگ جدید رضا ملک زاده حال من | دانلود اهنگ حال من از رضا ملک زاده + متن

رضا ملک زاده – حال من

دانلود اهنگ جدید رضا ملک زاده به نام حال من با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ حال من رضا ملک زاده از رسانه موزیکیشو

Reza Malekzadeh Hale Man Download mp3 320 + Lyrics text

رضا ملک زاده – حال من

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا ملک زاده – حال من

رنگ موهای تو بوره چشات تنگ بلوره تو دلت سنگ صبوره نمیدونم چرا اما مغروره رو به من دستاتو وا کن بیا موهاتو رها کن تو دلم آتیش به پا کن صدام کن حال من یه حالیه که نگو مال من میشی آخرش به زور میبرم دل کوچیک تورو باور کن ... میزنم همه شهرو بهم میخرم نازتو بگو چند حالمو بیا بهتر کن ... حال من یه حالیه که نگو مال من میشی آخرش به زور میبرم دل کوچیک تورو باور کن ... میزنم همه شهرو بهم میخرم نازتو بگو چند حالمو بیا بهتر کن ... شب با این همه ستاره پیش تو کم میاره خدا نکنه جدا نکنه کسی دل تورو از من من تو دنیای دروغی تو این همه شلوغی چشام دنبال تو میگرده هی پس تو کجایی حال من یه حالیه که نگو مال من میشی آخرش به زور میبرم دل کوچیک تورو باور کن ... میزنم همه شهرو بهم میخرم نازتو بگو چند حالمو بیا بهتر کن ... حال من یه حالیه که نگو مال من میشی آخرش به زور میبرم دل کوچیک تورو باور کن ... میزنم همه شهرو بهم میخرم نازتو بگو چند حالمو بیا بهتر کن ...
توضیحات

رضا ملک زاده خواننده پاپ جوان و خوش صدایی است که قطعا چهره شان برای همه معرف حضور هست. او در سبک پاپ و نیز سبک تلفیقی فعالیت دارد و تا به امروز آهنگ های احساسی مانند  *شهربانو* و *نرو نرو* را منتشر کرده است. او از خوانندگان محبوب این روزها محسوب می شود که با خواننده های مطرحی مانند همچون سعید زمانی، هادی زینتی، مسعود جهانی همکاری داشته است. این خواننده خوش صدا و خوش سلیقه صدایی احساسی و اما دلنشین دارد که می توان آهنگ های او را در ماشین و یا دیدار های عاشقانه شنید و لذت برد.

رضا ملک زاده به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. اخیرا او آهنگ جدیدی را با نام *حال من* منتشر کرده است که همه منتظر شنیدن آن بودند. شعر و ملودی این کار از هادی زینتی و تنظیم قطعه از محمدرضا رهنما است. رضا ملک زاده که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند.

شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ عاشقانه را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید، در ادامه نیز متن کامل تراه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مانی گفته:

عالی هست