اهنگ سیب هوس رضا ملک زاده | دانلود آهنگ کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

رضا ملک زاده – سیب هوس

دانلود اهنگ جدید رضا ملک زاده به نام سیب هوس با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ سیب هوس رضا ملک زاده از رسانه موزیکیشو

Reza Malekzadeh Sibe Havas Download mp3 320 + Lyrics text

رضا ملک زاده – سیب هوس

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 24

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا ملک زاده – سیب هوس

اسمم به گردنبند توست این جان من پابند توست این جا هنوز دیوانگی بازیچه ی ترفند توست این قلب من دربند توست سیب هوس لبخند توست تو خوش بری این قلب من دلخوش به آن سوگند توست تو دلیل آتش فشانی که منم تو نگهبان زندانی که منم بی نام و نشانی چه کنم ؟ این نامه رسانی که منم جان منو جان دلت دستم به دامن دلت می خواهمت حبسم کنی عمری به زندان دلم دیوان شهر آشوب من نامهربان محبوب من از من چه میخوای بگو ای خوب من ای خوب من تو دلیل آتش فشانی که منم ، تو نگهبان زندانی که منم بی نام و نشانی چه کنم ؟ این نامه رسانی که منم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ عاشقانه میباشد.

رضا ملک زاده ستاره نوظهور این روزهای موسیقی کشور است که از سالیان پیش در حال فعالیت است، اما امسال با انتشار چندین آهنگ موفق و همکاری با چهره سرشناس از جمله حامد برادران، هادی زینتی، زانیار خسروی و … و همچنین خواندن تیتراژهای تلویزیونی، توانسته نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. کارهای معروفی چون حال من، دریا، عاشق که باشی در کارنامه این خواننده خوش صدا میباشد.

این خواننده جذاب و خوش تیپ در تازه ترین اثر خود با همکاری هادی زینتی و سعید زمانی، آهنگ ریتمیک و احساسی سیب هوس را منتشر کرده که با سبک کارهای معمولیش فرق دارد و به نوعی یک رضا ملک زاده جدید را قرار است مشاهده کنیم.

شاید به نوعی سیب هوس را به لطف شعر جذاب هدی زینتی در دسته تلفیقی هم بتوان قرار داد.

امیدواریم از این آهنگ جدید و عاشقانه لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام رضا ملک زاده را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده سیب هوس به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، سیب هوس رضا ملک زاده قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران رضا ملک زاده نیز با خوشحالی از انتشار قطعه سیب هوس حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. سیب هوس رضا ملک زاده تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی رضا ملک زاده با انتشار قطعه جذاب سیب هوس از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. رضا ملک زاده نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ سیب هوس رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه سیب هوس رضا ملک زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. رضا ملک زاده نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه سیب هوس جدیدترین اثر رضا ملک زاده است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. رضا ملک زاده با اهنگ سیب هوس سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. سیب هوس رضا ملک زاده یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که رضا ملک زاده برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط رضا ملک زاده، سیب هوس را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای رضا ملک زاده به ارمغان آورد. امیدواریم رضا ملک زاده بعد از سیب هوس باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک سیب هوس رضا ملک زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
qazal گفته:

اولین کامنت😝 اهنگش باعاله

محمدرضا گفته:

سلام چند میگیرین بابت گذاشتن اهنگ این چیه خدایی😀من پول بدم نزارین از این