دانلود آهنگ صد فرسخ ازت دورم رضا یزدانی | اصلی MP3 + متن کامل

رضا یزدانی – صد فرسخ ازت دورم

دانلود اهنگ جدید رضا یزدانی به نام صد فرسخ ازت دورم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ صد فرسخ ازت دورم رضا یزدانی از رسانه موزیکیشو

Reza Yazdani Sad Farsakh Azat Dooram Download mp3 320 + Lyrics text

رضا یزدانی – صد فرسخ ازت دورم

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 23

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا یزدانی – صد فرسخ ازت دورم

صد فرسخ ازت دورم دنیام شبه هر لحظه حالم مثل سربازه دلتنگ لب مرزه کی گفته زمان آسون حل میکنه هر چیزو زنجیر شده پایه این عقربه ها بی تو از دل نمیره اون که از دیده من رفته وقتی میدونم دوریش امروز میشه چند هفته هیچ چیزی نمونده تا دیوونه بشم کم کم اینجوری که یاد تو لولا شده به ذهنم یه فکری به حالم کن من بعد تو نابودم هرچی نباشه یکروز تصمیم دلت بودم یه فکری به حالم کن من بعد تو نابودم هرچی نباشه یکروز تصمیم دلت بودم قلبم رو مثل یه گل انداختی تو کوچه پایه تو وسط باشه جفت دستای من پوچه هر لحظه تو تنهایی من تا اس تورو بردم از خاطره های تو هی تو دهنی خوردم تو رفتی نفس رفته بخاطر من برگرد دستات مثل ماسکه اکسیژن عمل میکرد هیچ چیزی نمونده تا دیوونه بشم کم کم اینجوری که یادتو لولا شده به ذهنم یه فکری به حالم کن من بعد تو نابودم هرچی نباشه یکروز تصمیم دلت بودم یه فکری به حالم کن من بعد تو نابودم هرچی نباشه یکروز تصمیم دلت بودم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام رضا یزدانی را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده صد فرسخ ازت دورم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، صد فرسخ ازت دورم رضا یزدانی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران رضا یزدانی نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ صد فرسخ ازت دورم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. صد فرسخ ازت دورم رضا یزدانی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی رضا یزدانی با انتشار اهنگ جذاب صد فرسخ ازت دورم از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. رضا یزدانی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه صد فرسخ ازت دورم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک صد فرسخ ازت دورم رضا یزدانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

رضا یزدانی صد فرسخ ازت دورم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران رضا یزدانی را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از رضا یزدانی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران رضا یزدانی آهنگ صد فرسخ ازت دورم را جزو بهترین کارهای او می دانند. صد فرسخ ازت دورم رضا یزدانی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ صد فرسخ ازت دورم رضا یزدانی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ صد فرسخ ازت دورم رضا یزدانی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

رضا یزدانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ صد فرسخ ازت دورم به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده صد فرسخ ازت دورم رضا یزدانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای رضا یزدانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ صد فرسخ ازت دورم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه صد فرسخ ازت دورم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده صد فرسخ ازت دورم دعوت کرده است. رضا یزدانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. صد فرسخ ازت دورم رضا یزدانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. رضا یزدانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ صد فرسخ ازت دورم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و رضا یزدانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از صد فرسخ ازت دورم رضا یزدانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: