دانلود آهنگ روزبه بمانی شمال کیفیت 320 و 128 و متن کامل

روزبه بمانی – شمال

دانلود اهنگ جدید روزبه بمانی به نام شمال با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شمال روزبه بمانی از رسانه موزیکیشو

Roozbeh Bemani Shomal Download mp3 320 + Lyrics text

روزبه بمانی – شمال

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 776

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم روزبه بمانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ روزبه بمانی – شمال

هوا بارونیه بازم واسه خاطره بازی کولتو بردار خود تو قد یه دریا تا ساحب دست من بسپار بریم جایی که گفتی بار اول دوستم داری تو یه جاده به من با نم نم بارون بدهکاری من باشم و تو باشی و یه حال آروم یه جاده باشه تا شمال با نم بارون عطر تو راه میوفته باز از در خونه باز پشت عطرت تا شمال راه بندونه من باشم و تو باشی و یه حال آروم یه جاده باشه تا شمال با نم بارون عطر تو راه میوفته باز از در خونه باز پشت عطرت تا شمال راه بندونه واسه یه بار دیگه با نگاهت کل دنیارو به من بده حس دریارو به من بده به من این خاطره تن بده چشامونو ببندیم و بریم جایی که از کل جهان جداست عطر آغوش تو تو هواست منظره اش منظره ی خداست من باشم و تو باشی و یه حال آروم یه جاده باشه تا شمال با نم بارون عطر تو راه میوفته باز از در خونه باز پشت عطرت تا شمال راه بندونه من باشم و تو باشی و یه حال آروم یه جاده باشه تا شمال با نم بارون عطر تو راه میوفته باز از در خونه باز پشت عطرت تا شمال راه بندونه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
دنیای موسیقی خوشحال است که روزبه بمانی با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. شمال اثری فوق العاده از روزبه بمانی است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. روزبه بمانی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار شمال بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود شمال روزبه بمانی جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست روزبه بمانی که مربوط به انتشار شمال میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی روزبه بمانی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ شمال همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. روزبه بمانی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک شمال تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای روزبه بمانی در آهنگ شمال لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز روزبه بمانی با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. روزبه بمانی در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده شمال را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که شمال روزبه بمانی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای روزبه بمانی و شمال او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. روزبه بمانی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر شمال به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. روزبه بمانی امیدوار است با عاشقانه شمال بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت شمال روزبه بمانی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از شمال روزبه بمانی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز روزبه بمانی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. روزبه بمانی در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده شمال را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که شمال روزبه بمانی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای روزبه بمانی و شمال او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. روزبه بمانی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر شمال به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. روزبه بمانی امیدوار است با عاشقانه شمال بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت شمال روزبه بمانی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از شمال روزبه بمانی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

روزبه بمانی شمال را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران روزبه بمانی را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از روزبه بمانی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران روزبه بمانی قطعه شمال را جزو بهترین کارهای او می دانند. شمال روزبه بمانی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه شمال روزبه بمانی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه شمال روزبه بمانی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز روزبه بمانی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. روزبه بمانی در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده شمال را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که شمال روزبه بمانی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای روزبه بمانی و شمال او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. روزبه بمانی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر شمال به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. روزبه بمانی امیدوار است با عاشقانه شمال بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت شمال روزبه بمانی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از شمال روزبه بمانی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

روزبه بمانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک شمال به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده شمال روزبه بمانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای روزبه بمانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ شمال خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ شمال بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده شمال دعوت کرده است. روزبه بمانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. شمال روزبه بمانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. روزبه بمانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ شمال این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و روزبه بمانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از شمال روزبه بمانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: