دانلود اهنگ تورو خواستم تو باغ قلبم نشد زانکو + متن کامل

زانکو – تورو خواستم تو باغ قلبم نشد

دانلود اهنگ جدید زانکو به نام تورو خواستم تو باغ قلبم نشد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تورو خواستم تو باغ قلبم نشد زانکو از رسانه موزیکیشو

Zanco Nafas Download mp3 320 + Lyrics text

زانکو – تورو خواستم تو باغ قلبم نشد

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 295

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
زانکو – نا رفیق زانکو – نا رفیق

متن آهنگ زانکو – تورو خواستم تو باغ قلبم نشد

تورو خواستم تو باغ قلبم نشد همه این گلا رو کندم نشد شبا خواستم بخوابم اصلا نشد دیگه حالم شبیه قبلا نشد چه قشنگه تو اینجایی شبا جلو چشم من اینجوری نیا تو حسابت از همه سواست برام دست دست میکنی من میرم از دست حالمو میگیری از قصد دوست دارم تورو نفس دست دست میکنی من میرم از دست حالمو میگیری از قصد دوست دارم تورو نفس پا به پای تو اومدم باز نشد کسی واسم الهه ناز نشد سر سوزن کسی برات من نشد کسی مثل توام برا من نشد چه قشنگه تو اینجایی شبا جلو چشم من اینجوری نیا تو حسابت از همه سواست برام دست دست میکنی من میرم از دست حالمو میگیری از قصد دوست دارم تورو نفس دست دست میکنی من میرم از دست حالمو میگیری از قصد دوست دارم تورو نفس
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.
زانکو خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ نشد به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده نشد زانکو میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای زانکو دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه نشد خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ نشد بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده نشد دعوت کرده است. زانکو به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. نشد زانکورا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. زانکو که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه نشد این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و زانکو از آن مستثنی نیست. امیدواریم از نشد زانکو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که زانکو با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. تورو خواستم تو باغ قلبم نشد اثری فوق العاده از زانکو است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. زانکو سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار تورو خواستم تو باغ قلبم نشد بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود تورو خواستم تو باغ قلبم نشد زانکو جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست زانکو که مربوط به انتشار تورو خواستم تو باغ قلبم نشد میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی زانکو با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ تورو خواستم تو باغ قلبم نشد همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. زانکو با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک تورو خواستم تو باغ قلبم نشد تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای زانکو در موزیک تورو خواستم تو باغ قلبم نشد لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. زانکو نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ تورو خواستم تو باغ قلبم نشد جدیدترین اثر زانکو است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. زانکو با قطعه تورو خواستم تو باغ قلبم نشد سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. تورو خواستم تو باغ قلبم نشد زانکو یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که زانکو برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط زانکو، تورو خواستم تو باغ قلبم نشد را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای زانکو به ارمغان آورد. امیدواریم زانکو بعد از تورو خواستم تو باغ قلبم نشد باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک تورو خواستم تو باغ قلبم نشد زانکو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: