زانیار امید دارم هنوز | دانلود آهنگ امید دارم هنوز زانیار خسروی + متن کامل

زانیار – امید دارم هنوز

دانلود اهنگ جدید زانیار به نام امید دارم هنوز با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ امید دارم هنوز زانیار از رسانه موزیکیشو

Xaniar Omid Daram Hanooz Download mp3 320 + Lyrics text

زانیار – امید دارم هنوز

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم زانیار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ زانیار – امید دارم هنوز

شدم غرق توی زندگی ساده با یه قلب خالی از تو که تنهاییش زیاده شدم حبس میون خاطرات با تو همیشگی نشدی اما همیشه یادمه نگاتو خودت نشونم دادی مسیر آرزو هارو حالا آرزو میکنم همون روزا رو همون روزا رو… امید دارم یه روز میرسه که یه جایی بالاخره Omid Daram Ye Rooz Mirese Ke Ye Jayi Belakhare باز چشم تو چشات میندازم Baz Cheshm To Cheshat Mindazam امید دارم هنوز دوباره میایی و کنار تو راحت خوشبختیو میسازم میسازم … هر روزی که میشه دیروز دلتنگتر میشمو باز غرق میشم تو خیال و خواب هربار که میزنه بارون میبندم چترمو بیادت خیس میشم از قطره های آب امید دارم یه روز میرسه که یه جایی بالاخره Omid Daram Ye Rooz Mirese Ke Ye Jayi Belakhare باز چشم تو چشات میندازم Baz Cheshm To Cheshat Mindazam امید دارم هنوز دوباره میایی و کنار تو راحت خوشبختیو میسازم میسازم …
توضیحات

امید تنهایی موردی است که انسان را وادار می کند تا همه چیز ممکن شود. همه چیز خوب پیش می رود تا زمانی که دیگر امیدی برایت باقی نماند در آن صورت است که از همه چیز دست می کشی و دست به دامان برخی اعتقادات می شوی پس همیشه به زندگی امید داشته باشد و یا به هر چیز دیگری که فکر میکنید امید تنها راه حل برای بهبودش می باشد.

زانیار خسروی موزیکی را منتشر کرده به نام امید دارم هنوز را منتشر کرده تا به شنونده های موزیک هایش این موضوع را که در هر صورتی امید می باشد را بفهماند. امید دارم هنوز زانیار خسروی درواقع مفهومی دیسلاو داشته و ریتیم آرام و احساسی. پیشنهاد می شود در این روزها موزیکی که انگیزه را در شما بوجود می آورد در لیست موزیک های سال باشد.

ترانه سرا و تنظیم این آهنگ را نیز خود زانیار انجام داده است. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل آن دانلود کنید.

امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: