زانیار خسروی اما دلم واست تنگ می شه | دانلود اهنگ اما دلم واست تنگ می شه زانیار

زانیار – اما دلم واست تنگ می شه

دانلود اهنگ جدید زانیار به نام اما دلم واست تنگ می شه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ اما دلم واست تنگ می شه زانیار از رسانه موزیکیشو

Xaniar Ama Delam Vasat Tang Mishe Download mp3 320 + Lyrics text

زانیار – اما دلم واست تنگ می شه

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم زانیار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ زانیار – اما دلم واست تنگ می شه

حرفای در گوشی اون همه بازی ها و خنده رو یادته ساعتا خیره به هم فقط فکر به آینده رو یادته چی بود و چی شد کی باختو کی برد همه چیو خراب کردی سر حرفای پوچ و بی خود تو … چه راحت بد شدی از کنارم رد شدی تو … دیگه عاشق نیستی اون ادم سابق نیستی اما دلم واست تنگ میشه آره بازم دلم تنگ میشه با اینکه هیچی نیست مثل همیشه با اینکه دیگه نیستم من پیشت اما دلم واست تنگ میشه دلم تنگ میشه ههه ههههی یخ زد اون عشقی که ببین ما بود پر زد خوشبتی از رو شونه هامون قلبت سیاه شد عمرم تباه شد عشقت سراب شد حالم خراب شد تو …. تویه بی راهه رفتی سمتی که اشتباهه رفتی تو .. دیگه کشتی فردامو گرفتی ازم دنیامو اما دلم واست تنگ میشه آره بازم دلم تنگ میشه با اینکه هیچی نیست مثل همیشه با اینکه دیگه نیستم من پیشت اما دلم واست تنگ میشه دلم تنگ میشه ههه ههههی
توضیحات

برادران خسروی خواننده ها و هنرمندانی چیره دست که در عرصه موسیقی داخلی فعالیت دارند. زانیار خسروی یکی از خواننده و هنرمندان موسیقی بوده که نه تنها در خوانندگی بلکه در میکس و مسترینگ موزیک های خود، گروه ایهام و برادرش سیروان خسروی نقش فعالی دارد. این خواننده دوستداشتنی سبک خوانندگی بخصوص خود را دارد.

زانیار خسروی جوان و دوست داشتنی که به تازگی آهنگ زیبای یکی بود یکی نبود را منتشر کرده بود و با استقبال خوبی هم مواجه شده بود، پیشتر آهنگ عمگین و عاشقانه اما دلم واست تنگ میشه را روانه بازار موسیقی کرده بود که با توجه به ملودی آرام و دلنشینش توانست رضایت مخاطبین و منتقدین را جلب کند. ترانه احساسی اینکار از خود زانیار میباشد و برادرش سیروان عهده دار میکس و مستر بوده است. همچنین این ویدیو دارای یک موزیک ویدیوی جذاب و کاملا دلی میباشد که امیدواریم در ادامه از تماشای آن لذت ببرید.

شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید و از گوش دادن به آن لذت ببرید. در ادامه متن کامل ترانه را نیز در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم.

امیدواریم از اثر زیبا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: