زانیار خسروی حسودیم میشه | دانلود اهنگ حسودیم میشه زانیار خسروی + متن

زانیار خسروی – حسودیم میشه

دانلود اهنگ جدید زانیار به نام حسودیم میشه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ حسودیم میشه زانیار از رسانه موزیکیشو

Xaniar Hasoodim Mishe Download mp3 320 + Lyrics text

زانیار خسروی – حسودیم میشه

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم زانیار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ زانیار خسروی – حسودیم میشه

حسودیم میشه به بارون که آروم میشینه رو گونه هات اما من جایی نداشتم واسه گریه رو شونه هات حسودیم میشه به باد که هر جا بخواد عطرتو میبره اما من چی حتی خیالمم از ذهنت نمیگذره همه زندگیمو گرفتی بهم یه دنیا غم دادی حسودی میکنم به اینکه بدون من بیشتر از همیشه شادی وقتی رفتی واست یه آرزو کردم اینکه دنیا بهتریناشو سر راهت بذاره وقتی رفتی گفتم بهت بخشیدمت Vaghti Rafti Goftam Behet Bakhshidamet آخه فکر میکردم که برمیگردی دوباره Akhe Fekr Mikardam Ke Barmigardi Dobare وقتی رفتی واست یه آرزو کردم اینکه دنیا بهتریناشو سر راهت بذاره وقتی رفتی گفتم بهت بخشیدمت آخه فکر میکردم که برمیگردی دوباره حسودیم میشه به آینه که هر روز چشماتو میبینه این روزا کی باهات میخنده کنارت میشینه حسودیم میشه به عشق که با غریبه قسمت کردی خوب باهات گرم میگیره بد باهام سردی خوش به حالت که خوشحالی خوش به حالت که آزادی حسودی میکنم به اینکه بدون من بیشتر از همیشه شادی وقتی رفتی واست یه آرزو کردم اینکه دنیا بهتریناشو سر راهت بذاره وقتی رفتی گفتم بهت بخشیدمت Vaghti Rafti Goftam Behet Bakhshidamet آخه فکر میکردم که برمیگردی دوباره Akhe Fekr Mikardam Ke Barmigardi Dobare وقتی رفتی واست یه آرزو کردم اینکه دنیا بهتریناشو سر راهت بذاره وقتی رفتی گفتم بهت بخشیدمت آخه فکر میکردم که برمیگردی دوباره
توضیحات

فکر کردن به اینکه حتی اگر یک نفر بعد از تو به او نگاه میکند خود حسادتی عجیب بوجود می آورد. حسادتی که قابل تحمل نیست نه بخاطر عذاب جسمی بلکه بخاطر درگیر کردن ذهن. و دائم با خود میگیی حسودیم میشه،،، حال ممکنه این حسادت برای هر چیزی باشد مهم آن است که ذهنت مشغول افکاری قدیمی می باشد.

حسودیم میشه زانیار خسروی یکی از موزیک های عاشقانه و احساسی بوده که می توان از آن در مناسبت های عاطفی و احساسی استفاده کرد. زانیار حتی به باد هم برای بخاطر اینکه در نبودش به معشقوه او نزدکی میشود حسادت می کند. هر آنچیزی را که تصور کنید زانیار خسروی در حسودیمم میشه استفاده کرده و تقریبا به همه هشدار داده است.

تمامی کار های موزیک حسودیم میشه را زانیار به همراه برادرش سیروان خسروی انجام داده است و موسیقی هنری را منتشر کرده. هم اکنون می توانید این موزیک زیبا را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن آهنگ ریتمیک حسودیم میشه زانیار خسروی نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
پری گفته:

خفن جان