هی تو زانیار خسروی | دانلود اهنگ زانیار خسروی هی تو چی اومد سر عشق پاکت + متن کامل

زانیار خسروی – هی تو

دانلود اهنگ جدید زانیار به نام هی تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ هی تو زانیار از رسانه موزیکیشو

Xaniar Hey To Download mp3 320 + Lyrics text

زانیار خسروی – هی تو

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم زانیار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ زانیار خسروی – هی تو

تابستونا قشنگ بود خوب بود پاییز و زمستون آفتاب و دوست داشتیم همین طور برف و بارون همه چی خوب بود و عالی موج می زد خوشحالی غم هم کاری با ما نداشت شاید سر می زد هر چند سالی مثل الماس می درخشیدی بهم زندگی می بخشیدی منم عاشقت بودم و حرف جدایی ازم نشنیدی نمیگم مغرور شدی شایدم مجبور شدی ولی بد جور شکستم چون ازم دور شدی هی تو چی اومد سر عشق پاکت چی اومد سر اون نگاهت تو که یه روزی بی من می مردی هی تو من هنوز همونم که بودم Hey To Man Hanooz Hamoonam Ke Boodam هنوزم بستس وجودم به تو که اسمم و قسم می خوردی Hanozram Bastas Vojoodam Be To Ke Esmam O Ghasam Mikhordi هی تو ، هی تو ، هی تو ، هی تو با تو شناختم خودم و با تو من شاد بودم اسیر عشقت شدم ولی بیشتر از همیشه آزاد بودم سلیقمون یکی بود مشکلی هم با هم نداشتیم همین که با بودیم انگار که هیچی کم نداشتیم مردم واست تب نکردی حتی یه لحظه هم صبر نکردی یه جوری گذاشتی رفتی که دیگه بر نگردی دلت و زدم قیدم و زدی راه امدم اما راه نیومدی جواب خوبیام و تو دادی با بدی هی تو چی اومد سر عشق پاکت چی اومد سر اون نگاهت تو که یه روزی بی من می مردی هی تو من هنوز همونم که بودم Hey To Man Hanooz Hamoonam Ke Boodam هنوزم بستس وجودم به تو که اسمم و قسم می خوردی Hanozram Bastas Vojoodam Be To Ke Esmam O Ghasam Mikhordi هی تو ، هی تو ، هی تو ، هی تو
توضیحات

شاید در زمینه موسیقی به سبک خود آهنگسازی سخت باشد. به این دلیل که این موزیک باید علاوه برآن که از دید خود آهنگی مناسب است از دید مخاطبان و شنونده ها نیز موسیقی خوبی بنظر آید و این کار را دشوار می کند. اما سیروان خسروی و برادرش زانیار خسروی این استعداد را داشته و تاکنون موزیک های شاد و احساسی بسیاری را منتشر کرده اند.

هی تو زانیار خسروی نیز به سبک دیگر آهنگ های او می باشد و از سبک آن می توان فهمید که تمامی کار های این موزیک را نیز به مانند گذشته برادران خسروی با همکاری هم انجام داده اند. زانیار در آهنگ هی تو سعی دارد از معشوقه و طرف مقابلش دلیل ترک و سرد شدن در رابطه را بپرسد و از این موضوع آگاه شود.

آهنگ زانیار هی تو درواقع مقدمه چینی خاطرات خوب را در آغاز دارد و سپس ورق برمیگردد که معشوقه انگار سیروان را ترک کرده و به مانند سابق دیگر رفتاری خوبی با او ندارد. هم اکنون می توانید این موزیک عاشقانه را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Hasti گفته:

عالییی🍫😍