سامان جلیلی دنبال من نگرد | دانلود اهنگ دنبال من نگرد سامان جلیلی + متن کامل + ویدیو

سامان جلیلی – دنبال من نگرد

دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی به نام دنبال من نگرد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دنبال من نگرد سامان جلیلی از رسانه موزیکیشو

Saman Jalili Donbale Man Nagard Download mp3 320 + Lyrics text

سامان جلیلی – دنبال من نگرد

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سامان جلیلی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سامان جلیلی – دنبال من نگرد

از چی بگم برات منم یه کوه درد واسم چیزی نموند شدم یه دوره گرد دنبال من نگرد دنبال من نگرد یه روزی میرسه خدا خدا کنی برای دیدنم فقط دعا کنی دنبال من نگرد دنبال من نگرد دیگه دنبالم نگرد توی این دنیا فقط میمونه ردپایی که دور میشه ازت همه آرزوم همه آبروم اینه کاش که نفهمن که تو بودی آرزوم دیگه دنبالم نگرد توی این دنیا فقط میمونه ردپایی که دور میشه ازت همه آرزوم همه آبروم اینه کاش که نفهمن که تو بودی آرزوم صداش یادمه نگاش یادمه اون هرکاری کرد که باشه با همه دنبال من نگرد دنبال من نگرد براش مهم نبود اون اشک آخرم هزار سالمه نمیشه باورم دنبال من نگرد دنبال من نگرد دیگه دنبالم نگرد توی این دنیا فقط میمونه ردپایی که دور میشه ازت همه آرزوم همه آبروم اینه کاش که نفهمن که تو بودی آرزوم دیگه دنبالم نگرد توی این دنیا فقط میمونه ردپایی که دور میشه ازت همه آرزوم همه آبروم اینه کاش که نفهمن که تو بودی آرزوم
توضیحات

سامان جلیلی خواننده خوش صدا و محبوب کشور بعد از گذشت مدت کوتاهی از پخش موزیک طرفدار خود اینبار سعی دارد موزیکی آرام و احساسی را برخلاف طرفدار به نام دنبال من نگرد منتشر کند. سامان جلیلی از سال پیش رقابت خود را با مهدی احمدوند در پخش موزیک شروع کرد و هردو بصورت یکسان با یکدیگر پیش می رفتند.

اما اکنون سامان پرکار تر شده و سعی دارد تا مخاطبانش را در این ایام قرنطینه شاد و خوشحال کند. این موزیک می تواند یکی از آهنگ ها پلی لیست شما در اوقات تنهایی باشد چرا که می توانید آرامش گمشده خود در این ایام را بدست بیاورید.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه و بخصوص ویدیوی اهنگ دنبال من نگرد سامان جلیلی را از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن این موزیک زیبا نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: