اهنگ دیوار سامان جلیلی | دانلود کیفیت اصلی + متن و تیزر

سامان جلیلی – دیوار

دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی به نام دیوار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دیوار سامان جلیلی از رسانه موزیکیشو

Saman Jalili Divar Download mp3 320 + Lyrics text

سامان جلیلی – دیوار

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 58

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سامان جلیلی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سامان جلیلی – دیوار

انگاری حرف میزنم با یه دیوار بی تو مریضم میکنه سیگار اگه دلت جای دیگه ای گیره برو عزیزم به امید دیدار بود و نبودم فرقی نداره وقتی که بی من دردی نداره بعد این حال دلم دیگه حتی وقتی که بارونم نمیباره تو که میشناسی منو روانیم تو بیا منو ببر عاشق تبانی ام از دست دادم تورو دیوونه شدم دیگه عصبانی ام یهو چی شد دلت زده شد اونی که میمرد واست بده شد میخونه بی تو ماتم زده شد چی شد ... چطوری میتونی انقده بد شی چجوری میشه که انقد عوض شی میرسه روزی که جامون عوض شه تو مث من بشی از هم بپاشی بود و نبودم فرقی نداره وقتی که بی من دردی نداره بعد این حال دلم دیگه حتی وقتی که بارونم نمیباره تو که میشناسی منو روانیم تو بیا منو ببر عاشق تبانی ام از دست دادم تورو دیوونه شدم دیگه عصبانی ام یهو چی شد دلت زده شد اونی که میمرد واست بده شد میخونه بی تو ماتم زده شد چی شد
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز سامان جلیلی با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. سامان جلیلی در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده دیوار را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که دیوار سامان جلیلی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای سامان جلیلی و دیوار او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. سامان جلیلی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر دیوار به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. سامان جلیلی امیدوار است با عاشقانه دیوار بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت دیوار سامان جلیلی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از دیوار سامان جلیلی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

شاید کمتر کسی باشد ترانه دیوار سامان جلیلی را نشنیده باشد. سامان جلیلی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی سامان جلیلی برای آهنگ فوق العاده دیوار و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا دیوار سامان جلیلی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه دیوار در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام سامان جلیلی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت دیوار پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ سامان جلیلی دیوار خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود سامان جلیلی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه دیوار تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. سامان جلیلی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه دیوار فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن دیوار سامان جلیلی لذت ببرید.

سامان جلیلی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ دیوار به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده دیوار سامان جلیلی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای سامان جلیلی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ دیوار خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه دیوار بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده دیوار دعوت کرده است. سامان جلیلی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دیوار سامان جلیلیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. سامان جلیلی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه دیوار این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و سامان جلیلی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دیوار سامان جلیلی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: