طرفدار سامان جلیلی | اهنگ جدید سامان جلیلی طرفدار | دانلود اهنگ طرفدار سامان جلیلی + متن

سامان جلیلی – طرفدار

دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی به نام طرفدار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ طرفدار سامان جلیلی از رسانه موزیکیشو

Saman Jalili Tarafdar Download mp3 320 + Lyrics text

سامان جلیلی – طرفدار

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سامان جلیلی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سامان جلیلی – طرفدار

یکی یدونه خاصیا تو هرچی میخوامو داریا ببین رسیده به لب جونم اگه میشه با ما راه بیا تو که نفسی هوامیا آره میدونی چشامیا تورو میبینه میریزه این دل یه این بارو تو کوتاه بیا آخ امون از این دل وقتی میشم نزدیکت این دلم از فکر نبودنت ترسیده ای وای طرفدارتو میترسونی از دوری داری دق میدی منو خب مگه مجبوری وای طرفدارتو میترسونی از دوری داری دق میدی منو خب مگه مجبوری تویی والا دنیامی تو که هرشب تو رویامی تویی والا چشمامی بگو هر لحظه باهامی تویی والا یکی یدونه واسه این دل که پات میمونه تویی والا اونی که فقط میره دل واس عاشقونه تویی دلدار تو شدی یار من جون من وصله بهت من طرافدارتم ای وای طرفدارتو میترسونی از دوری داری دق میدی منو خب مگه مجبوری وای طرفدارتو میترسونی از دوری داری دق میدی منو خب مگه مجبوری
توضیحات

سامان جلیلی در بهار نو 1399 خبر از انتشار آهنگ جدیدی به نام طرفدار داد. این آهنگ با ریتم آپ بیت و باحالش یکی از آهنگ های پر طرفدار او خواهد شد. یکی دیگر از آهنگ های بسیار آپ بیتی که از او می شناسیم خوشبختی  نام دارد. لجباز نیز یکی دیگر از آهنگ های ریتمیک و شادی است که در بین اهنگ های شاد او ترندترین محسوب می شود وحتی غیر طرفدارهای او هم این آهنگ را شنیده اند.

در این روزهای سخت و کم آرامش قطعا نیاز به یک موزیک شاد و ریتمیک خواهید داشت و می توانید این موزیک را به عنوان عیدی سامان جلیلی به مردم ایران دانست. از این موزیک می توان در مهمونی ها و یا جشن های مناسبتی استفاده کرد. ملودی این اثر زیبا کار خود سامان جلیلی عزیز می باشد. متن را مرتضی مسعودی و تنظیم این آهنگ زیبا را نیز میثم اکبری دوستداشتنی انجام داده است.

هم اکنون می توانید اهنگ طرفدار سامان جلیلی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل آن از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن اهنگ سامان جلیلی طرفدار نهایت لذت را ر این ایام نوروز برده باشید.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: