اهنگ قبول کن سامان جلیلی | دانلود آهنگ قبول کن کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

سامان جلیلی – قبول کن

دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی به نام قبول کن با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ قبول کن سامان جلیلی از رسانه موزیکیشو

Saman Jalili Ghabool Kon Download mp3 320 + Lyrics text

سامان جلیلی – قبول کن

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 131

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سامان جلیلی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سامان جلیلی – قبول کن

برای من کسی نمیاد جای تو نمیرسه کسی به گرد پای تو چیزی نموند جز این قلبم مال تو کمه ولی همه ی جونم مال تو اگه عشق یه امتحانه منو اینجوری قبول کن اگه دیوونگی کاره تو یه دیوونه قبول کن اگه من یه اشتباهم به غلط منو قبول کن بین هرچی انتخابه تو فقط منو قبول کن تو فقط منو قبول کن من ازت سیر نمیشم تو هم سیر نشو من که با تو پیر نمیشم تو هم پیر نشو تو پناه آخر من توی زندگی که داشتم تویی حرف آخر من توی زندگی که داشتم توی زندگی که داشتم اگه عشق یه امتحانه منو اینجوری قبول کن اگه دیوونگی کاره تو یه دیوونه قبول کن اگه من یه اشتباهم به غلط منو قبول کن بین هرچی انتخابه تو فقط منو قبول کن تو فقط منو قبول کن
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

شاید کمتر کسی باشد قطعه قبول کن سامان جلیلی را نشنیده باشد. سامان جلیلی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی سامان جلیلی برای اهنگ فوق العاده قبول کن و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا قبول کن سامان جلیلی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه قبول کن در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام سامان جلیلی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت قبول کن پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای ترانه سامان جلیلی قبول کن خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود سامان جلیلی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ قبول کن تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. سامان جلیلی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با قطعه قبول کن فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن قبول کن سامان جلیلی لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز سامان جلیلی با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. سامان جلیلی در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده قبول کن را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که قبول کن سامان جلیلی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای سامان جلیلی و قبول کن او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. سامان جلیلی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر قبول کن به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. سامان جلیلی امیدوار است با عاشقانه قبول کن بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت قبول کن سامان جلیلی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از قبول کن سامان جلیلی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار سامان جلیلی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب قبول کن را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده قبول کن در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. سامان جلیلی در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. قبول کن سامان جلیلیاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. سامان جلیلی نیز در قبول کن تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه قبول کن حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز سامان جلیلی با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. سامان جلیلی در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده قبول کن را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که قبول کن سامان جلیلی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای سامان جلیلی و قبول کن او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. سامان جلیلی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر قبول کن به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. سامان جلیلی امیدوار است با عاشقانه قبول کن بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت قبول کن سامان جلیلی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از قبول کن سامان جلیلی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: