اهنگ نشد که نشد سامان جلیلی | دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی نشد که نشد + متن

سامان جلیلی – نشد که نشد

دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی به نام نشد که نشد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نشد که نشد سامان جلیلی از رسانه موزیکیشو

Saman Jalili Nashod Ke Nashod Download mp3 320 + Lyrics text

سامان جلیلی – نشد که نشد

میانگین امتیاز 2.4 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سامان جلیلی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سامان جلیلی – نشد که نشد

وقتی که تنهایی تصمیم میگیری این اشتباست عشقم راهی که تو میری این برزخی که توش راه میری هر روز من بهشت کردم اینجا نمیمیری اینجا نمیمیری به هر دری زدم که عاشقم بشی نشد نشد که نشد بمون به خاطرم نشد که نشد شکسته ظاهرم نشد که نشد بگیر از من این جونو اما بمون تا کی خیره شم به عکس دوتاییمون همینجا بمون همینجا بمون همیشه برات بهترین بودم تو میدونی تنهاترین بودم همینجا بمون همینجا بمون به هر دری زدم که عاشقم بشی نشد نشد که نشد بمون به خاطرم نشد نشد نشد
توضیحات

سامان جلیلی یکی از خواننده های خوب کشور است که اکنون توانسته شهرت خوبی را درمیان شنونده های موزیک بدست آورده است. این خواننده صدایی بی نظیر و احساسی دارد که شما را می تواند در عمق احساسات فرو ببرد و خاطرات زیبایی را برای شما تداعی کند.

سامان که برای مدتی درگیری لفظی را با مدیر برنامه های خود داشت و حاشیه سازی بسیار انجام داده بود به درخواست زیاد کاربران باز هم فعالیت هنری خود را آغاز کرد. اکنون برای مدت طولانی گوشه نشینی اثر جدید خود به نام نشد که نشد را روانه بازار موسیقی کرده است.

اهنگ نشد که نشد سامان جلیلی موزیکی احساسی و در عین حال عاشقانه از وی بوده که توانسته بعد از انتشار نقدهای مثبت بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. هم اکنون می توانید اهنگ احساسی نشد که نشد سامان جلیلی را از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه دانلود کنید.

امیدواریم باشنیدن اهنگ جدید سامان جلیلی نشد که نشد لذت برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
نیلو گفته:

خوب بود بد نبود

Faeze گفته:

داغون بووووووووود افتضاح یاد اول ابتدایی افتادم