سامان جلیلی چتر | دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی چتر + متن اهنگ

سامان جلیلی – چتر

دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی به نام چتر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چتر سامان جلیلی از رسانه موزیکیشو

Saman Jalili Chatr Download mp3 320 + Lyrics text

سامان جلیلی – چتر

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سامان جلیلی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سامان جلیلی – چتر

من و یه حال بد که اونم تو دادیا آره خودت منو کشوندی تو این بازیا نمیره این دلم که تو باهاش میسازیا بمیره این دلم که با همه چی راضیا همیشه مال من عشق من تو باشیا بگو که جایی من نباشمم نمیریا بگو که میشه باشیم تا ابد دوتاییا بگو که دور نمیشی با همه حواشیا من دلم به چی خوشه کی هوامو داره هیشکی واسه من نموند و هیشکی وقت نداره من دلم به چی خوشه ازم شدی تو خسته ساده تر بگم خدایی هیشکی نی رو دستت اگه روز شم تو شبا بیداریا اگه بارون شم تو چتر داریا اگه نور باشم تو تاریکیا بذار رود شم تو دریا شیا من آروم باشم تو جنگ داریا اگه خیر باشم تو شر داریا چه باشم نباشم تو آزادیا بذار رود باشم تو دریاشیا من دلم به چی خوشه کی هوامو داره هیشکی واسه من نموند و هیشکی وقت نداره من دلم به چی خوشه ازم شدی تو خسته ساده تر بگم خدایی هیشکی نی رو دستت من دلم به چی خوشه کی هوامو داره هیشکی واسه من نموند و هیشکی وقت نداره من دلم به چی خوشه ازم شدی تو خسته ساده تر بگم خدایی هیشکی نی رو دستت
توضیحات

سامان جلیلی یکی از خواننده های بسیار خوش صدا و احساسی موسیقی پاپ بوده که همیشه موزیک ها و آهنگ های او به شنونده ها آرامش را هدیه می دهند. سامان جلیلی به تازگی از خوانندگی کنار کشیده بود و این موضوع را نیز در صفحه رسمی اینستاگرامی خود با مخاطبانش در جریان گذاشت.

اما بعد از گذشت مدتی سامان جلیلی با انتشار خبری بازگشت خود را به مخاطبن مژده داده است. اکنون با گذشت مدت زیادی از این جریان و گوشه گیری این هنرمند جوان و خوش صدا از عرصه موسیقی با انتشار اهنگ جدید خود همه را غافل گیر کرده است. آهنگ جدید سامان جلیلی که چتر نام دارد از بهترین آثار احساسی وی بشمار می رود که شنیدنی می باشد.

هم اکنون می توانید اهنگ چتر سامان جلیلی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک نهایت لذت برا برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: