دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال خوشنام سعید شریعت | MP3 اصلی + متن

سعید شریعت – خوشنام

دانلود اهنگ جدید سعید شریعت به نام خوشنام با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خوشنام سعید شریعت از رسانه موزیکیشو

Saeed Shariat Khoshnam Download mp3 320 + Lyrics text

سعید شریعت – خوشنام

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 52

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سعید شریعت – خوشنام

تو در نفس و جان منی نیمه ی پنهان منی در دلم آرام ندارم من زخم نمک گیر توام ابرم و دلگیر توام در خودم آرام ببارم «عشق تو دارم در دل و جانم دلگیر شدی زود بگو تا خودم را برسانم ماه تمامم جز تو نخواهم من هیچ شدم تا تمام خودم را به تو دادم ای همه ی جان از تو چه پنهان خوشنام شدم تا که نامت شود ورد زبانم دار و ندارم بردی قرارم هی چشم به راهم که شاید رسیدی تو به دادم» با گوشه ی چشم تو دلم ریخت بهتر که ته قصه بهم ریخت رفتم ببرم دل که دلم رفت آرام دلم با تو غمم رفت
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
سعید شریعت خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ خوشنام به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده خوشنام سعید شریعت میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای سعید شریعت دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک خوشنام خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ خوشنام بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده خوشنام دعوت کرده است. سعید شریعت به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. خوشنام سعید شریعترا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. سعید شریعت که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه خوشنام این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و سعید شریعت از آن مستثنی نیست. امیدواریم از خوشنام سعید شریعت لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

سعید شریعت خوشنام را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران سعید شریعت را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از سعید شریعت که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران سعید شریعت اهنگ خوشنام را جزو بهترین کارهای او می دانند. خوشنام سعید شریعت خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه خوشنام سعید شریعت را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک خوشنام سعید شریعت لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار سعید شریعت خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب خوشنام را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده خوشنام در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. سعید شریعت در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. خوشنام سعید شریعتاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. سعید شریعت نیز در خوشنام تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ خوشنام حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: