سعید شریعت سراب ❤️ دانلود اهنگ جدید سعید شریعت سراب + متن کامل

سعید شریعت – سراب

دانلود اهنگ جدید سعید شریعت به نام سراب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ سراب سعید شریعت از رسانه موزیکیشو

Saeed Shariat Sarab Download mp3 320 + Lyrics text

سعید شریعت – سراب

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سعید شریعت – سراب

این ناب ترین خوب ترین شکل عذاب است چه با تو چه بی تو دل ما حال خراب است آبی شده هر روز دل سر به هوایت هر ثانیه ای دیدن تو عین ثواب است «در آینه ها بی تو که از من خبری نیست در گنبد فیروزه که چون تو قَمَری نیست ای کاش بسوزد پدر عشق که مُردم این رنج که دورم ز تو در بی پدری نیست» خندیدن آرام تو معنای لطافت هر ثانیه ای بی تو شده روز قیامت چه با تو چه بی تو دل ما حال خراب است بیرون نرود از سر ما حال و هوایت «در آینه ها بی تو که از من خبری نیست در گنبد فیروزه که چون تو قَمَری نیست ای کاش بسوزد پدر عشق که مُردن این رنج که دورم ز تو در بی پدری نیست»
توضیحات

سعید شریعت سراب را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران سعید شریعت را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از سعید شریعت که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران سعید شریعت قطعه سراب را جزو بهترین کارهای او می دانند. سراب سعید شریعت خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک سراب سعید شریعت را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن اهنگ سراب سعید شریعت لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: