شوخی ندارم اصف اریا و پاکزاد دانلود آهنگ سر تو شوخی ندارم + ویدیو کلیپ

آصف آریا و سهراب پاکزاد – شوخی ندارم

دانلود اهنگ جدید آصف آریا و سهراب پاکزاد به نام شوخی ندارم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد از رسانه موزیکیشو

Asef Aria & Sohrab Pakzad Shookhi Nadaram Download mp3 320 + Lyrics text

آصف آریا و سهراب پاکزاد – شوخی ندارم

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 1002

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آصف آریا
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آصف آریا و سهراب پاکزاد – شوخی ندارم

تو مث نم نم بارون توی هر حالی قشنگی من حسادت میکنم وقتی تو با هرکی میخندی اومدی عشقو بذاری رو گلبرگای تشنم انقده خوبی جسارت میکنم بهت میگم عشقم سر تو شوخی ندارم و من نمیذارم بگیرنت ازم وسط بازی توام با اینکه میدونم شر میشه واسم سر تو شوخی ندارم و من نمیذارم بگیرنت ازم وسط بازی توام با اینکه میدونم شر میشه واسم لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای مث بادبادک شدم تو آسمون تو مث یه قاصدک تو دست مهربون تو حالا که من شدم همه ی آبروی تو به همه دنیا من نمیدمت به جون تو سر تو شوخی ندارم و من نمیذارم بگیرنت ازم وسط بازی توام با اینکه میدونم شر میشه واسم سر تو شوخی ندارم و من نمیذارم بگیرنت ازم وسط بازی توام با اینکه میدونم شر میشه واسم لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. سهراب پاکزاد و آصف آریا نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ شوخی ندارم جدیدترین اثر سهراب پاکزاد و آصف آریا است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. سهراب پاکزاد و آصف آریا با موزیک شوخی ندارم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. شوخی ندارم سهراب پاکزاد و آصف آریا یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که سهراب پاکزاد و آصف آریا برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط سهراب پاکزاد و آصف آریا، شوخی ندارم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای سهراب پاکزاد و آصف آریا به ارمغان آورد. امیدواریم سهراب پاکزاد و آصف آریا بعد از شوخی ندارم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از آهنگ شوخی ندارم سهراب پاکزاد و آصف آریا لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز آصف آریا و سهراب پاکزاد با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. آصف آریا و سهراب پاکزاد در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده شوخی ندارم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای آصف آریا و سهراب پاکزاد و شوخی ندارم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. آصف آریا و سهراب پاکزاد سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر شوخی ندارم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. آصف آریا و سهراب پاکزاد امیدوار است با عاشقانه شوخی ندارم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. آصف آریا و سهراب پاکزاد نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ شوخی ندارم جدیدترین اثر آصف آریا و سهراب پاکزاد است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. آصف آریا و سهراب پاکزاد با موزیک شوخی ندارم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که آصف آریا و سهراب پاکزاد برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط آصف آریا و سهراب پاکزاد، شوخی ندارم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای آصف آریا و سهراب پاکزاد به ارمغان آورد. امیدواریم آصف آریا و سهراب پاکزاد بعد از شوخی ندارم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز آصف آریا و سهراب پاکزاد با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. آصف آریا و سهراب پاکزاد در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده شوخی ندارم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای آصف آریا و سهراب پاکزاد و شوخی ندارم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. آصف آریا و سهراب پاکزاد سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر شوخی ندارم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. آصف آریا و سهراب پاکزاد امیدوار است با عاشقانه شوخی ندارم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

آصف آریا و سهراب پاکزاد شوخی ندارم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران آصف آریا و سهراب پاکزاد را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از آصف آریا و سهراب پاکزاد که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران آصف آریا و سهراب پاکزاد اهنگ شوخی ندارم را جزو بهترین کارهای او می دانند. شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن اهنگ شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام آصف آریا و سهراب پاکزاد را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده شوخی ندارم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران آصف آریا و سهراب پاکزاد نیز با خوشحالی از انتشار موزیک شوخی ندارم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی آصف آریا و سهراب پاکزاد با انتشار اهنگ جذاب شوخی ندارم از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. آصف آریا و سهراب پاکزاد نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک شوخی ندارم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز آصف آریا و سهراب پاکزاد با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. آصف آریا و سهراب پاکزاد در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده شوخی ندارم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای آصف آریا و سهراب پاکزاد و شوخی ندارم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. آصف آریا و سهراب پاکزاد سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر شوخی ندارم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. آصف آریا و سهراب پاکزاد امیدوار است با عاشقانه شوخی ندارم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز آصف آریا و سهراب پاکزاد با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. آصف آریا و سهراب پاکزاد در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده شوخی ندارم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای آصف آریا و سهراب پاکزاد و شوخی ندارم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. آصف آریا و سهراب پاکزاد سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر شوخی ندارم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. آصف آریا و سهراب پاکزاد امیدوار است با عاشقانه شوخی ندارم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

آصف آریا و سهراب پاکزاد شوخی ندارم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. قطعه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران آصف آریا و سهراب پاکزاد را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از آصف آریا و سهراب پاکزاد که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران آصف آریا و سهراب پاکزاد ترانه شوخی ندارم را جزو بهترین کارهای او می دانند. شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ شوخی ندارم آصف آریا و سهراب پاکزاد لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ساحل گفته:

خوبه بد نیس.

setia گفته:

عالی بود این اهنگ حتما دانلودش کنین💜❤

Yu گفته:

✔️