دانلود آهنگ بیا نزدیکنر سهراب پور ناظری | کیفیت اصلی MP3 + متن

سهراب پورناظری – بیا نزدیکتر

دانلود اهنگ جدید سهراب پورناظری به نام بیا نزدیکتر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بیا نزدیکتر سهراب پورناظری از رسانه موزیکیشو

Sohrab Pournazeri Bia Nazdiktar Download mp3 320 + Lyrics text

سهراب پورناظری – بیا نزدیکتر

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 142

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
سهراب پورناظری خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک بیا نزدیکتر به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده بیا نزدیکتر سهراب پورناظری میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای سهراب پورناظری دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه بیا نزدیکتر خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ بیا نزدیکتر بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده بیا نزدیکتر دعوت کرده است. سهراب پورناظری به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. بیا نزدیکتر سهراب پورناظریرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. سهراب پورناظری که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک بیا نزدیکتر این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و سهراب پورناظری از آن مستثنی نیست. امیدواریم از بیا نزدیکتر سهراب پورناظری لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز سهراب پورناظری با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. سهراب پورناظری در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده بیا نزدیکتر را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که بیا نزدیکتر سهراب پورناظری یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای سهراب پورناظری و بیا نزدیکتر او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. سهراب پورناظری سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر بیا نزدیکتر به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. سهراب پورناظری امیدوار است با عاشقانه بیا نزدیکتر بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت بیا نزدیکتر سهراب پورناظری باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از بیا نزدیکتر سهراب پورناظری لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
عسل گفته:

بژی سهراب