دانلود آهنگ تولد هپی برس دی عربی کیفیت اصلی MP3 + متن

سیدنا – تولد

دانلود اهنگ جدید سیدنا به نام تولد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تولد سیدنا از رسانه موزیکیشو

سیدنا – تولد

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 2465

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیدنا – تولد

Happy birthday ! !! Happy birthday يا ملكنا العزيز الغالي ! !!يا حبيب القلوب Happy birthday ! !!Happy birthday هاد اليوم يوم عزيز وغالي ! 🎤 !!يا حبيب القلوب 🎤 مبروك العيد اللي انت عيدو ! 🎧 !!يا ربي تديمو وتعيدو 🎧 taks دانلود آهنگ هپی برس دی عربی سنين الخير معاك يزيدو ! !!فطريق العز وراك نزيدو 🎹 شعبك اللي يحماق عليك ! 🎹 !!فرحان اليوم و يبارك ليك 🎸 الحب اللي فقلبو يهديك ! 🎸 !!يطلب الله ليه يخليك ♭♫♪ بطول العمر والعز والنصر ! ♪♫♭ !!ندعيو لملكنا بقلوبنا كلنا ♭♫♪ و العقبى لمية سنة ! ♪♫♭ 🎵 !!الله يبارك فعمر سيدي 🎵
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ عربی و اهنگ محلی و اهنگ محلی میباشد.
کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام سیدنا را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده هپی برس دی به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، هپی برس دی سیدنا قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران سیدنا نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ هپی برس دی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. هپی برس دی سیدنا تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی سیدنا با انتشار قطعه جذاب هپی برس دی از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. سیدنا نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه هپی برس دی رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک هپی برس دی سیدنا لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

سیدنا خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک تولد به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده تولد سیدنا میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای سیدنا دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ تولد خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه تولد بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده تولد دعوت کرده است. سیدنا به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. تولد سیدنارا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. سیدنا که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ تولد این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و سیدنا از آن مستثنی نیست. امیدواریم از تولد سیدنا لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

سیدنا تولد را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران سیدنا را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از سیدنا که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران سیدنا آهنگ تولد را جزو بهترین کارهای او می دانند. تولد سیدنا خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه تولد سیدنا را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک تولد سیدنا لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: