اینم می گذره سیروان خسروی | دانلود اهنگ سیروان خسروی اینم می گذره + متن

سیروان خسروی – اینم می گذره

دانلود اهنگ جدید سیروان خسروی به نام اینم می گذره با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ اینم می گذره سیروان خسروی از رسانه موزیکیشو

Sirvan Khosravi Inam Migzare Download mp3 320 + Lyrics text

سیروان خسروی – اینم می گذره

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیروان خسروی – اینم می گذره

نمیتونم این حسو پنهون کنم از مردم چون از تو لبریزم واسه یه عمر داشتنت با خودتم میجنگم من یه کوه انگیزه ام یه روز از این فاصله هامون تنها یه خاطره میمونه آینده سهم منو توئه اینو این فاصله میدونه یه روز از این فاصله هامون تنها یه خاطره میمونه آینده سهم منو توئه اینو این فاصله میدونه هر لحظه ی این دوری برای من یه کابوسه اما اینم میگذره انقدر بهت فکر کردم غیر تو رو یادم نیست اینجور رسیدن بهتره برای من مهم نیست که تقدیرمون چجوری رقم خورد نشون میدم که با عشق به تقدیرم میشه دست برد یه روز از این فاصله هامون تنها یه خاطره میمونه آینده سهم منو توئه اینو این فاصله میدونه یه روز از این فاصله هامون تنها یه خاطره میمونه آینده سهم منو توئه اینو این فاصله میدونه
توضیحات

و باز هم آهنگ امید بخش دیگری از سیروان خسروی به نام “اینم می گذره” که در آلبوم ” جاده رویاها” منتشر شد. این آهنگ ریتمیک و ترانه امید بخشی که دارد می تواند انگیزه خوبی برای این روزهای ما باشد که همه در قرنطینه به سر می بریم و یا به نوعی با کرونا درگیر هستیم.

ترانه عاشقانه این اهنگ را محسن شیرالی سروده است و  آهنگسازی و تنظیم کنندگی بسیار زیبای این قطعه احساسی از سیروان خسروی است. آهنگسازی فوق العاده این قطعه باعث شده تا فاز خوبی به شما بده و در نتیجه می تونید این حس خوب رو هم موقع رانندگی و گوش دادن به این آهنگ توی ماشینتون ازش بگیرید و هم توی مهمونی و جمع های چند نفرتون.

شما عزیزان می تونید همین حالا این آهنگ فوق العاده رو با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید. در ادامه هم متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: