دانلود اهنگ سیروان خسروی بارون که میباره تو رو یاد من میاره + متن کامل

سیروان خسروی – بارون

دانلود اهنگ جدید سیروان خسروی به نام بارون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بارون سیروان خسروی از رسانه موزیکیشو

Sirvan Khosravi Baroon Download mp3 320 + Lyrics text

سیروان خسروی – بارون

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیروان خسروی – بارون

بارون که میباره تو رو یاد من میاره منتظر میشینم تا تو برگردی دوباره Montazer Mishinam Ta To Bargardi Dobareh همیشه اینجا تو خونه جای تو خالی میمونه تو دیگه بر نمیگردی دل من تنها میمونه اگه باز بارون بباره رو کویر خشک و تشنم Age Baz Baroon Bebare Ru Kavire Khoshko Teshnam من بازم از تو میخونم که تویی بارون عشقم اگه بارونی نباره من میبارم من میبارم بارون چشام میباره تو شبای بی ستارم بارون که میباره تو رو یاد من میاره منتظر میشینم تا تو برگردی دوباره Montazer Mishinam Ta To Bargardi Dobareh یادته بهم میگفتی که تو دام تو اسیرم اگه روزی تو نباشی از غم دوریت میمیرم یادته بهم میگفتی که باهام بمون همیشه بذر عشقت توی سینم باز دوباره کرده ریشه اگه باز بارون بباره رو کویر خشک و تشنم Age Baz Baroon Bebare Ru Kavire Khoshko Teshnam من بازم از تو میخونم که تویی بارون عشقم اگه بارونی نباره من میبارم من میبارم بارون چشام میباره تو شبای بی ستارم اگه باز بارون بباره Age Baz Baroon Bebare
توضیحات

باران همیشه با بارش خود سعی دارد یا خاطره هایی را از بین ببرد و یا سیلی از خاطرات را به مانند قطرات بر ذهن انسان روانه می کند. فصل پاییز مملو از حس های عاشقانه و احساسی است که می توان آن را در هوایش استشمام کرد.

در همه زندگی موردی که همیشه به ثانیه ثانیه آن پیوند خورده است موسیقی است. اهنگ های زیبا  ودلنشین که ریتمی آرام و در عین حال مفهومی شاد و یا عاشقانه دارند کمک می کنند تا دلتنگی رفته رفته از بین برود.اهنگ در فصل پاییز نیز برای خود موضوعی ایجاد کرده است و گروه ها و خواننده های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت کرده اند که به قول معروف اهنگ پاییزی خوبی را به انتشار برسانند.

اهنگ پاییزی در فصل پاییز به مانند نیازهای ضروری زندگی مثل آب خوردن در روز عمل می کند. این اهنگ پاییزی نیز برای شما حال و هوایی خوب و احساسی ایجاد کرده که تنها کافی است به ریتمش گوش داده تا لذت ببرید.

“بارون” نام یکی از آهنگ های سیروان خسروی است که در آلبوم  “تو خیال کردی بری” آن را منتشر کرده است. این آلبوم در سال 1384 منتشر شد. این آلبوم شامل 9 قطعه احساسی است. ترانه زیبای آهنگ عاشقانه “بارون” را امیر ارجینی سروده است. آهنگسازی این قطعه ریتمیک را سیروان خسروی با همکاری شهاب رمضان انجام داده است. تنظیم آن نیز به عهده خود سیروان خسروی بوده است.

گوش دادن به این آهنگ ریتمیک و در عین حال ارامش بخش تو هوای بارونی، در حالی تو ماشین در حال رانندگی هستین و بارون داره به شیشه ها می کوبه می تونه بهترین حس پاییز و بهار باشه.

شما عزیزان می تونین همین حالا این آهنگ فاز خوب رو با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید. در ادامه هم متن کامل اون رو در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم.

امیذواریم از شنیدن این آهنگ زیبا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه گفته:

سیروان درجه یک

سمانه گفته:

عالی