سیروان خسروی برگرد | دانلود اهنگ جدید سیروان خسروی برگرد + متن

سیروان خسروی – برگرد

دانلود آهنگ قدیمی سیروان خسروی به نام برگرد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ برگرد سیروان خسروی از رسانه موزیکیشو

Sirvan Khosravi Bargard Download mp3 320 + Lyrics text

سیروان خسروی – برگرد

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیروان خسروی – برگرد

امشبم نیستی میرم تو خیابون شاید بشم آروم یکم زیر بارون امشبم نیستی داغون داغونم آهنگمونو تنهایی میخونم دیگه اینجا نیستی همه جا تاریکه بی تو بغض توی چشمامه و گریه نزدیکه دیگه اینجا نیستی شهرمون بی روحه بی تو غصه و غم تو قلبم قد یه کوهه برگرد بی تو نمیشه اینجور سر کرد خاطراتت حالمو بدتر کرد دارم میمیرم بی تو برگرد برگرد امشبم نیستی بازم غرق خیالم که کنارم هستی که نشکسته بالم امشبم نیستی سر بذارم رو شونت دلم هواتو کرده برگرد به خونه ام دیگه اینجا نیستی همه جا تاریکه بی تو بغض توی چشمامه و گریه نزدیکه دیگه اینجا نیستی شهرمون بی روحه بی تو غصه و غم تو قلبم قد یه کوهه برگرد بی تو نمیشه اینجور سر کرد خاطراتت حالمو بدتر کرد دارم میمیرم بی تو برگرد برگرد
توضیحات

سیروان خسروی یکی از خوانندگان محبوب نسل جوان است که ارائه کارهایش معمولا در چارچوب خاص خودش است و همین باعث شده است تا طرفداران او نیز افرادی با سلیقه های خاص باشند. همیشه در کنار اسم سیروان نام برادر کوچکت او زانیار را هم شنیده یم که به نوعی می توان گفت سبک مشابهی در زندگی هنری خود دارند و البته در تمامی آهنگ هایشان با هم همکاری دارند.

طرفداران این دو برادر قطعا به سلیقه خاص آنها در خلق یک آهنگ و اجرای آن اشراف دارند. سبک آنها در موسیقی تلفیقی از پاپ و راک بههمراه موسیقی الکترونیک است. شما را به شنیدن یکی از این آهنگ ها که متعلق به سیروان خسروی است، دعوت می کنیم.

سیروان خسروی خواننده محبوب پاپ کشورمون که به تازگی اجرای زنده امروز میخوام بهت بگم را منتشر کرده است، آهنگ احساسی و زیبای برگرد را عید سال 96 منتشر کرد و در اختیار هوادارانش قرار داد. شعر عاشقانه این آهنگ را زانیار خسروی برادر سیروان سروده است و ملودی آرام و تنظیم این قطعه را خود سیروان عهده دار بوده. این آهنگ که پس از انتشارش با استبال فراوانی مواجه شد، درتوانست سیروان را به صدر لیست آهنگ های برتر برساند.

شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی ازرسانه موزیکیشو دانلود کنید. متن ترانه نیز به صورت کامل در دسترس شما عزازن قرار دارد.

 

امیدواریم از قطعه زیبا و جذاب و ویدیوی آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: