سیروان خسروی تعجب نکن | دانلود اهنگ تعجب نکن سیروان خسروی + متن

سیروان خسروی – تعجب نکن

دانلود آهنگ قدیمی سیروان خسروی به نام تعجب نکن با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تعجب نکن سیروان خسروی از رسانه موزیکیشو

Sirvan Khosravi Tajob Nakon Download mp3 320 + Lyrics text

سیروان خسروی – تعجب نکن

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیروان خسروی – تعجب نکن

تعجب نکن اگه بی منطق تو رو دوست دارم اگه تموم نمیشه اصرارم اگه با تو دنبال تکرارم تکرارم تعجب نکن اگه از هر کسی جز تو بیزارم اگه این شبا خیلی بیدارم اگه با تو و بی تو تب دارم تب دارم مطمئن بودم که گذشته با تو جبران میشه که آینده ی خوبی در پیشه میشه داشته باشم تو رو همیشه همیشه تو رو دارمو حالم از اون حس زیر و رو شده باور کن با یه حرفی یه کاری یه چیزی حالی که دارمو بهتر کن با تو هر چی که خواستم همون شد با تو همه چی راحت شد همه دیدن رابطمون خیلی بیشتر از یه مدت شد آروم آروم آروم خودمو تسلیم تو دیدم لحظه لحظه بیشتر با تو آرامشو فهمیدم تاثیر تو دیگه غیر قابل انکاره درست میگن که عشق فقط یک باره سرنوشتم به تو بستگی داره به تو بستگی داره مطمئن بودم که گذشته با تو جبران میشه که آینده ی خوبی در پیشه میشه داشته باشم تو رو همیشه همیشه تو رو دارمو حالم از اون حس زیر و رو شده باور کن با یه حرفی یه کاری یه چیزی حالی که دارمو بهتر کن با تو هر چی که خواستم همون شد با تو همه چی راحت شد همه دیدن رابطمون خیلی بیشتر از یه مدت شد حالمو بهتر کن , حالمو بهتر کن , حالمو بهتر کن , بیا حالمو بهتر کن
توضیحات

سیروان خسروی یکی از خوانندگان محبوب نسل جوان است که ارائه کارهایش معمولا در چارچوب خاص خودش است و همین باعث شده است تا طرفداران او نیز افرادی با سلیقه های خاص باشند. همیشه در کنار اسم سیروان نام برادر کوچکت او زانیار را هم شنیده یم که به نوعی می توان گفت سبک مشابهی در زندگی هنری خود دارند و البته در تمامی آهنگ هایشان با هم همکاری دارند.

طرفداران این دو برادر قطعا به سلیقه خاص آنها در خلق یک آهنگ و اجرای آن اشراف دارند. سبک آنها در موسیقی تلفیقی از پاپ و راک بههمراه موسیقی الکترونیک است. شما را به شنیدن یکی از این آهنگ ها که متعلق به سیروان خسروی است، دعوت می کنیم.

سیروان خسروی با آن صدای جذاب و تیپ فوق العاده اش توانسته یکی از خوانندگان خوب و موفق ایرانی باشد. هربار پس از هر انتشار آهنگی جدید، تا مدت ها این آهنگ در ماشین ها پخش میشود و مخاطبینش کلی ذوق و شوق دارن. آهنگ احساسی و عاشقانه تعحب نکن هم از این قاعده مستثنی نبود و تا مدت ها توانسته در صدر آهنگ های پرطرفدار باشد. شعر زیبای علی بحرینی و ملودی عالی خود سیروان باعث انتشار یک آهنگ فاز خوب و عالی شده است.

شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی ازرسانه موزیکیشو دانلود کنید. متن ترانه نیز به صورت کامل در دسترس شما عزازن قرار دارد.

امیدواریم از این آهنگ عالی و ویدیوی آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
SirdaghFans گفته:

ماشالا سیروان، دم شما هم گرم با سایت خوب و بروزتون.