خداحافظی سیروان خسروی | دانلود اهنگ سیروان خسروی خداحافظی + متن

سیروان خسروی – خداحافظی

دانلود اهنگ جدید سیروان خسروی به نام خداحافظی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خداحافظی سیروان خسروی از رسانه موزیکیشو

Sirvan Khosravi Khodahafezi Download mp3 320 + Lyrics text

سیروان خسروی – خداحافظی

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیروان خسروی – خداحافظی

دلمون گرفته غمو می بینیم تو چشمای هم دیگه حرفی نمی مونه نگامون می دزدیم از هم Negamono Midozdim Az Ham شاید این آخرین باره که نشستیم روبروی هم انگاری این همون لحظه‌ست که آدما میگن به هم خداحافظی ، خداحافظی عزیزم پس میگیم به سادگی خداحافظی خداحافظی برای همیشه برای همیشه ولی بازم دلمون می گیره انگار نمیریم از یاد هم Engar Nemirim Az Yade Ham بازم بی تابی ، بازم تردید بازم یه بهونه واسه برگشتن ِ به هم بازم حرف و بازم رؤیا بازم نشستیم روبروی هم بازم جنگ و بازم دعوا Bazam Jango Bazam Dava بازم لحظه‌ی گفتن  به هم خداحافظی ، خداحافظی عزیزم پس میگیم به سادگی  خداحافظی خداحافظی برای همیشه برای همیشه اما بازم دلمون می گیره انگار این روزای غصه‌دار نمی خوان تموم بشن با هم یا بدون هم Ba Ham Bedone Ham حالا چه بگیم خداحافظی چه نگیم خداحافظی ، به هم با این خداحافظی به سادگی نمیگذریم از هم خداحافظی خداحافظی عزیزم Khodahafezi Khodahafezi Azizam
توضیحات

معمولا بدترین اتفاقی که در یک رابطه و یا یک دوستی اتفاق میافتد خداحافظی می باشد. کلمه ای که سنگینی وزنش را نمی توان تحمل کرد و قطعا بعد گفتنش سد های بغضمان میشکند و اشک از گونه سرازیر می شود. اما بهتر باید به هر چیزی نگاه کرد، همین خداحافظی می تواند پایان کار نباشد و تنها گفتن کلمه ای سخت بوده باشد.

سیروان خسروی در سومین البوم رسمی اش که در سال 1391 منتشر شد آهنگی را منتشر کرده به نام خداحافظی. این موزیک ریتمیک و فوق العاده احساسی می باشد. می تواند ریتم ان آهنگ را نیز آرام دانست اما با این حال این موزیک و سایر قطعه های آلبوم سیروان خسروی مواردی انگیزشی می باشند.

ترانه سرا و اهنگساز این قطعه آرمیتا فهیمی می باشد که میکس، مسترینگ و تنظیم را هم خود سیروان خسروی انجام داده است. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزکیشو به همراه متن کامل آن دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: