سیروان خیلی روزا گذشت | دانلود آهنگ خیلی روزا گذشت سیروان خسروی + متن

سیروان خسروی – خیلی روزا گذشت

دانلود آهنگ قدیمی سیروان خسروی به نام خیلی روزا گذشت با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خیلی روزا گذشت سیروان خسروی از رسانه موزیکیشو

Sirvan Khosravi Kheili Rooza Gozasht Download mp3 320 + Lyrics text

سیروان خسروی – خیلی روزا گذشت

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 12

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیروان خسروی – خیلی روزا گذشت

غصه ام گرفت تو هوایِ تلخ پاییز با غروبهای غم انگیز آسمون از گریه لبریز راهیم نبود باز دوباره باد و بارون چی دیگه مونده برامون ما چه کردیم با دلامون با خاطراتت میشه هم مرد و هم زندگی کرد حتی با یادت دیوونگی کرد اما با اشک با درد با درد خیلی روزا گذشت خاطره های تو کم نشد هیچی اونی که خواستم نشد اونی که خواستم نشد خیلی روزا گذشت ولی غم از دلِ ما نرفت بی تو پاییز از اینجا نرفت پاییز از اینجا نرفت واقعیته بی تو بارونو نمیخوام از تو خیلی دوره دستام خیلی سرده بی تو دنیام دستای من تو رو میخوان بدتر از هر لحظه ام الان این حقیقته آدما همیشه تنهان با خاطراتت میشه هم مرد و هم زندگی کرد حتی با یادت دیوونگی کرد اما با اشک با درد با درد خیلی روزا گذشت خاطره های تو کم نشد هیچی اونی که خواستم نشد اونی که خواستم نشد خیلی روزا گذشت ولی غم از دلِ ما نرفت بی تو پاییز از اینجا نرفت پاییز از اینجا نرفت
توضیحات

سیروان خسروی یکی از خوانندگان محبوب نسل جوان است که ارائه کارهایش معمولا در چارچوب خاص خودش است و همین باعث شده است تا طرفداران او نیز افرادی با سلیقه های خاص باشند. همیشه در کنار اسم سیروان نام برادر کوچکت او زانیار را هم شنیده یم که به نوعی می توان گفت سبک مشابهی در زندگی هنری خود دارند و البته در تمامی آهنگ هایشان با هم همکاری دارند.

طرفداران این دو برادر قطعا به سلیقه خاص آنها در خلق یک آهنگ و اجرای آن اشراف دارند. سبک آنها در موسیقی تلفیقی از پاپ و راک بههمراه موسیقی الکترونیک است. شما را به شنیدن یکی از این آهنگ ها که متعلق به سیروان خسروی است، دعوت می کنیم.

سیروان خسروی خواننده پرکار کشورمون که این روزها به واسطه توئیت معروف سیروان تیتر اکثر خبرها میباشد، آهنگ زیبا و احساسی خیلی روزا گذشت را روانه بازار موسیقی کرد. شعر عاشقانه این آهنگ و ملودی آرام این اثر را خود سیروان ساخته است. پس از استقبال بالا از این قطعه سیروان تصمیم گرفت تا ویدیوی زیبای خیلی روزا گذشت را هم بسازد و آن را در اختیار مخاطبینش قرار دهد که در ادامه میتوانید آن را تماشا کنید.

شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی ازرسانه موزیکیشو دانلود کنید. متن ترانه نیز به صورت کامل در دسترس شما عزازن قرار دارد.

امیدواریم از این آهنگ عاشقانه و ویدیوی فوق العاده آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: