درست نمیشم سیروان خسروی | دانلود اهنگ سیروان خسروی درست نمیشم ریمیکس زانیار

سیروان خسروی – درست نمیشم( ریمیکس زانیار)

دانلود اهنگ جدید سیروان خسروی به نام درست نمیشم( ریمیکس زانیار) با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ درست نمیشم( ریمیکس زانیار) سیروان خسروی از رسانه موزیکیشو

Sirvan Khosravi Dorost Nemisham (Xaniar Remix) Download mp3 320 + Lyrics text

سیروان خسروی – درست نمیشم( ریمیکس زانیار)

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 28

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیروان خسروی – درست نمیشم( ریمیکس زانیار)

میخوام دو دوتا چهارتا نشه چی میشه هرچی شد از حالا نشه نه دیگه فرقی نداره که کجام با همه وجودم آرامش میخوام روزایی که دوست داشتم برن اصلا دور و بریام از دست من خستن من تو فکر تو تو بی خبرم از من ببین من دارم میرم با من میای یا نه فکرتم با من میای یا نه چشمامو ببین منو میخوای یا نه ببین تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم توی این تنهایی گیر افتادم نه نگو که دیگه از دستت دادم من نمیتونم دوباره تنهاشم کاش میتونستم یکم آروم باشم روزایی که دوست داشتم برن اصلا دور و بریام از دست من خستن من تو فکر تو تو بی خبرم از من ببین من دارم میرم با من میای یا نه فکرتم با من میای یا نه چشمامو ببین منو میخوای یا نه ببین تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم
توضیحات

مشکلات در یک رابطه زمانی که زیاد می شود دیگر نمی توان آن را کنترل کرد و ادامه این مسیر عاشقانه بستگی به نظر طرفین دارد. در این روزها ممکن است از همه زده شوی، آرام بودن ذهن از شما گرفته می شود و کاملا درگیر این تصمیم نهایی خواهید شد. برخی از موسیقی هایی که منتشر شده اند، در این زمینه بوده و داستان های متفاوتی را بیان می کنند.

سیروان خسروی از خواننده های جوان و خوش صدای کشور می باشد. این خواننده دوستداشتنی برادر زانیار خسروی بوده که از اعضای اصلی گروه موسیقی ایهام می باشد. درست نمیشم سیروان از دسته موسیقی هایی است که سعی دارد معنای سردرگمی در یک رابط را به شنونده القا کند. اتمام این سردرگمی نیز بستگی به نوع نظر طرفین دارد.

درست نمیشم سیروان خسروی در سال 1398 تولید و منتشر شده است. معمولا برخی از موزیک هایی که زمینه ریمیکس شدن را دارند از طرف خود خواننده و یا بنا به درخواست خود او این تنظیم صورت میگیرد. قطعه ای که هم اکنون در موزیکیشو قرار داده شده است ریمیکس موسیقی درست نمیشم بوده که کار تنظیم آن را زانیار عزیز انجام داده است.

امیدواریم با شنیدن این موسیقی شاد و ریتمیک نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
💞پرتو💞 گفته:

عاااااالییییییی😍👍