دانلود آهنگ درست نمیشم سیروان خسروی | کیفیت اصلی + متن

سیروان خسروی – درست نمیشم

دانلود اهنگ جدید سیروان خسروی به نام درست نمیشم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ درست نمیشم سیروان خسروی از رسانه موزیکیشو

Sirvan Khosravi Dorost Nemisham Download mp3 320 + Lyrics text

سیروان خسروی – درست نمیشم

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 63

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیروان خسروی – درست نمیشم

میخوام دو دوتا چهارتا نشه چی میشه هر چی شد از حالا نشه نه دیگه فرقی نداره که کجام با همه وجودم آرامش میخوام آرامش میخوام روزایی که دوست داشتم برن هستن دور و بریام از دست من خستن من توو فکر تو تو بی خبرم از من ببین ببین من دارم میرم با من میای یا نه فکر تغییرم با من میای یا نه چشمامو ببین منو میخوای یا نه ببین تنهاتر از همیشم باید می موندی پیشم دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم تنهاتر از همیشم باید می موندی پیشم دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم تویه این تنهایی گیر افتادم نه نگو که دیگه از دستت دادم من نمیتونم دوباره تنها شم کاش میتونستم یکم آروم باشم یکم آروم باشم روزایی که دوست داشتم برن هستن دور و بریام از دست من خستن من توو فکر تو تو بی خبرم از من ببین ببین من دارم میرم با من میای یا نه فکر تغییرم با من میای یا نه چشمامو ببین منو میخوای یا نه ببین تنهاتر از همیشم باید می موندی پیشم دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ فاز خوب میباشد.

سیروان خسروی یکی از خوانندگان محبوب نسل جوان است که ارائه کارهایش معمولا در چارچوب خاص خودش است و همین باعث شده است تا طرفداران او نیز افرادی با سلیقه های خاص باشند. همیشه در کنار اسم سیروان نام برادر کوچکت او زانیار را هم شنیده یم که به نوعی می توان گفت سبک مشابهی در زندگی هنری خود دارند و البته در تمامی آهنگ هایشان با هم همکاری دارند.

طرفداران این دو برادر قطعا به سلیقه خاص آنها در خلق یک آهنگ و اجرای آن اشراف دارند. سبک آنها در موسیقی تلفیقی از پاپ و راک بههمراه موسیقی الکترونیک است. شما را به شنیدن یکی از این آهنگ ها که متعلق به سیروان خسروی است، دعوت می کنیم.

سیروان خسروی پاپ آرتیست دوست داشتنی کشورمون که به تازگی اجرای زنده آهنگ امروز میخوام بهت بگم را منتشر کرده بود، در یکی از کارهای اخیر خود آهنگ احساسی و زیبای درست نمیشم را روانه بازار موسیقی کرد. این قطعه عاشقانه که مطابق معمول مورد استقبال بالای هوادارانش قرار گرفت، تا مدت ها دز صدر بهترین آهنگ های ماه قرار داشت. شعر زیبای آن از علی بحرینی است که پیش از این سابقه همکاری های زیادی را با سیروان داشته است و ملودی آرام این کار را زانیار و سیروان با همدیگر ساخته اند. پس از استقبال بالا از این قطعه پر از فاز خوب، سیروان خسروی تصمیم گرفت تا ویدیوی این اثر را هم تولید کند که در ادامه میتوانید از تماشای آن لذت ببرید.

شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی ازرسانه موزیکیشو دانلود کنید. متن ترانه نیز به صورت کامل در دسترس شما عزازن قرار دارد.

امیدواریم از این قطعه فوق العاده و ویدیوی آن لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. سیروان خسروی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ درست نمیشم جدیدترین اثر سیروان خسروی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. سیروان خسروی با موزیک درست نمیشم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. درست نمیشم سیروان خسروی یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که سیروان خسروی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط سیروان خسروی، درست نمیشم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای سیروان خسروی به ارمغان آورد. امیدواریم سیروان خسروی بعد از درست نمیشم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه درست نمیشم سیروان خسروی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: