روزای رویایی سیروان خسروی | دانلود اهنگ سیروان روزای رویایی + متن

سیروان خسروی – روزای رویایی

دانلود اهنگ جدید سیروان خسروی به نام روزای رویایی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ روزای رویایی سیروان خسروی از رسانه موزیکیشو

Sirvan Khosravi Roozaye Royayi Download mp3 320 + Lyrics text

سیروان خسروی – روزای رویایی

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیروان خسروی – روزای رویایی

بازم یه روز دیگه هوا چقد دلگیره توی تکرار روزام داره عمرم هدر میره تو هم مثل منه حالت دارم انگار می بینم روزات بی معنی ان اما نه مثل من که غمگینم اون همه خوشبختی رو به خاطرم میارم کاش اون روزا برگردن دوباره باشی کنارم فرصت عشقمون رو چه ساده دادی از دست اون روزای رویایی همیشه خاطرم هست روزامون گیج عشق و ترس و آرزو بود ولی پریدیم از اون خواب خوب و شیرین چه زود دیگه هیچ کس و هیچ چیزی برام جاتو نمی گیره همینه اون دلیلی که دلم با عقل درگیره اون همه خوشبختی رو به خاطرم میارم کاش اون روزا برگردن دوباره باشی کنارم فرصت عشقمون رو چه ساده دادی از دست اون روزای رویایی همیشه خاطرم هست می دونم اینو یه روزی من و تو با همیم بازم واسه تو دنیارو جوری که تو که تو که تو میخوای میسازم
توضیحات

آهنگ احساسی “روزهای رویایی” یکی دیگر از آهنگ های آلبوم “جاده رویاها” با صدای سیروان خسروی است که در سال 1391 منتشر شده است. ترانه این قطعه عاشقانه را امیر یگانه سروده است. آهنگسازی و تنظیم چیل این آهنگ که بیس الکترونیک دارد هم کار سیروان خسروی عزیز است.

این آهنگ در عین اینکه آرام محسوب می شود و فاز خوبی به شما خواهد داد، به دلیل موسیقی الکتونیکی که دارد . سبک تلفیقی اش، ممکن است برای هر موقعیت و لحظه ای که در آن هستید مناسب نباشد.

شما عزیزان می توانید همین حالا این آهنگ زیبا را با  2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید و ببینید که آیا باب سلیقه شما هست یا نه. در ادامه هم متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

روزتون پر از آرامش 🙂

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: