سیروان خسروی زندگی همین امروزه | دانلود آهنگ زندگی همین امروزه سیروان خسروی

سیروان خسروی – زندگی همین امروزه

دانلود اهنگ جدید سیروان خسروی به نام زندگی همین امروزه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ زندگی همین امروزه سیروان خسروی از رسانه موزیکیشو

Sirvan Khosravi Zendegi Hamin Emrooze Download mp3 320 + Lyrics text

سیروان خسروی – زندگی همین امروزه

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 15

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیروان خسروی – زندگی همین امروزه

دیروز یه سوال بی جوابه دیروز یه توهمه یه خوابه دیروز تو قولتو شکستی روبروی اشتباه اون چشماتو بستی باور کن زندگی همین امروزه Bavar Kon Zendegi Hamin Emrooze لحظه ای که تکرار نمیشه فرصتی که هیچ وقت نداشتی شاید تنها شانس تو همین امروزه دیروز صدای بی احساسه Dirooz Sedaye Biehsasie اقرار به خیانت بدون هراسه امروزتم میگذره به سادگی امروز فردای دیروزه تو همون آدم همیشگی گذشته تورو تا کجا میبره توی ذهن تو بگو چی میگذره باور کن زندگی همین امروزه Bavar Kon Zendegi Hamin Emrooze لحظه ای که تکرار نمیشه فرصتی که هیچ وقت نداشتی شاید تنها شانس تو همین امروزه اگه ثانیه هات میسوزه تو Age Saniehat Misooze Tu آتیش گذشته تو خودت مقصری بار سنگین گذشته رو تا کجا با خودت میبری باور کن زندگی همین امروزه Bavar Kon Zendegi Hamin Emrooze لحظه ای که تکرار نمیشه فرصتی که هیچ وقت نداشتی شاید تنها شانس تو همین امروزه باور کن زندگی همین امروزه Bavar Kon Zendegi Hamin Emrooze لحظه ای که تکرار نمیشه فرصتی که هیچ وقت نداشتی شاید تنها شانس تو همین امروزه
توضیحات

زندگی همیشه پیچیدگی های خودشو داره و نمی ئونیم که چند لحظه بعد چه اتفاقی ممکنه بیافته و تنها زمانی که می تونیم واقعا مالکش باشیم، لحظه حال هستش. کوچکترین تصمیم های ما می تونه به کلی مسیر زندگیمون رو تغییر بده پس از تغییر و پشت سر گذاشتن گذشته نترسیم و با اطمینان قدم هامون رو رو به جلو برداریم.

سیروان خسروی برای ساختن مسیر موفقیت و رسیدن به جای فعلی‌اش بسیار تلاش کرده و نردبان موفقیت را پله پله طی کرده. این خواننده دوست داشتنی که خود نیز موسیقدان است و گیتار و کیبرد را به خوبی مینوازد از همان دوران نوجوانی بدنبال یادگیری موسیقی بود و در این راه هم موفق بود. پس از انتشار آلبوم اولش در سال 84 که آن را با کمک برادرش زانیار و کاوه یغمایی توانست به خوبی آماده کند، کم کم نامش در دنیای موسیقی آشناتر از همیشه میشد.

سیروان پس از آن هم بسیار فعال بود و با کمک برادر و تلاش‌های بی وقفه خودش، همواره در حال تولید آثار با کیفیت و فاخر بود، چه برای خودش چه در همکاری با خواننده‌های دیگر. خواننده‌های دهه 80، علی الخصوص آنها که از اواسط دهه شروع به کار کردند، رفقای قدیمی امروزی هستند آن زمان ها همه با هم کار میکردند. سیروان، زانیار، شهاب رمضان، زنده یاد بهنام صفوی و … نیز از همین دسته هستند

سیروان خسروی خواننده پرآوازه امروز و جوان جویای نام دیروز آهنگ زندگی همین امروزه را در سال 88 و جزئی از آلبوم خوب و با کیفیت ساعت 9 منتشر کرد. سیروان که آن سال‌ها بسیار پرکار بود به دنبال ساخت مسیر موفقیتش بود، پس از آلبوم اولش تو خیال کردی بری، بسیار خوش درخشید و در همکاری با زانیار برادر خودش و همچنین کار با نیما رمضان، کاوه یغمایی و امید اطهری نژاد بسیار خوب و موفق ظاهر میشد. آلبوم ساعت 9 سیروان به عنوان دومین آلبوم برایش خوش یمن بود و دیگر نام سیروان به عنوان یک خواننده طراز اول حساب میشد که بعد از آن هم با پیشنهادات کاری خوبی من جمله تیتراژ ساختمان پزشکان مواجه شد.

زندگی همین امروزه یک پیغام اجتماعی برای ما دارد که شاید هم آن زمان با وجود آن اتفاقات تلخ سال 88 و هم امروز با دیدن حمله فراگیر کرونا به کشور خیلی خوب بتوانیم آن را درک کنیم و از تک تک دقایق زندگی لذت ببریم.

کافیه بدونیم از خودمون و زندگیمون چی می خواییم، اونوقته که تصمیم گیری راحت تره و می تونیم بهترین استفاده رو از امروزمون ببریم. هر روز رو به بهترین شکلش زندگی کنیم و نهایت استفاده و لذت رو ازش ببریم. می تونین همین حالا آهنگ فوق العاده و شاد “زندگی همین امروزه ” رو با صدای سیروان خسروی در 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید و یه روز خوب رو شروع کنید.

در ادامه متن کامل این آهنگ اجتماعی از آلبوم “ساعت 9” رو براتون به صورت کامل در دسترس قرار داده ایم، امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: