ساعت 9 سیروان خسروی | دانلود اهنگ سیروان خسروی ساعت 9 {باکیفیت اصلی} + متن اهنگ

سیروان خسروی – ساعت 9

دانلود آهنگ قدیمی سیروان خسروی به نام ساعت 9 با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ساعت 9 سیروان خسروی از رسانه موزیکیشو

Sirvan Khosravi Saat 9 Download mp3 320 + Lyrics text

سیروان خسروی – ساعت 9

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 29

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیروان خسروی – ساعت 9

ساعت 9 ... یه خیابون من تنها یه عالم فکر، نم بارون، چند تا رویا آدما تصویر کوتاه تو خیابون یخ زده خاطره ها تو نگاشون تو پیاده رو انگار تو رو میبینم چقدر شکل توهه بزار ببینم رد شدی یا که هنوز همون جا هستی؟ منو میبینی یا باز چشماتو بستی؟ زیر پامون خش خش برگای زرد مثل دوستیمون هوا خیلی سرد اما چه خوب بود یک کافی شاپ قهوه و تلخی حرفات چشماتو بغض منو سردیه دستات اما چه خوب بود اما چه خوب بود دلم یه جوری شد، همون نگاه بود خاطرات ما دو تا همین جاها بود انگاری چند سال پیش همین روزا بود فک کنم اون آخرین خاطره ها بود خیلی دیره وقت فک کردن ندارم نمیدونم چرا باز یادم میارم دوس دارم فکر نکنم اما نمیشه اون نگات دیگه ازم جدا نمیشه زیر پامون خش خش برگای زرد مثل دوستیمون هوا خیلی سرد اما چه خوب بود یک کافی شاپ قهوه و تلخی حرفات چشماتو بغض منو سردیه دستات اما چه خوب بود اما چه خوب بود زیر پامون خش خش برگای زرد مثه دوستیمون هوا خیلی سرد اما چه خوب بود یک کافی شاپ قهوه و تلخی حرفات چشماتو بغض منو سردیه دستات اما چه خوب بود
توضیحات

سیروان خسروی یکی از خواننده های بسیار خوب کشور است که در سبک خود بسیار ممتاز بوده و همین مورد سبب علاقه خاص کاربران و شنونده های موسیقی به وی شده است. سیروان خسروی متولد سال 1361 درتهران است که اصالتا کرد می باشد وی برادر بزرگتر زانیار خسروی و از بهترین آهنگسازان و تنظیم کننده های ایرانی به شمار می رود.

آلبوم ساعت 9 سیروان خسروی از بهترین کارهای هنری وی می باشد که در سال 1393 به انتشار رسیده است. این آلبوم دوستداشتنی 10 قطعه هنری داشته که همه این ترک های زیبا ریتمی مشابه و مفهومی زیبا دارند که می توانید با گوش دادن به ریتم این موزیک های زیبا لذت کافی را در طول روز ببرید.

ساعت 9 سیروان خسروی از دیگر موزیک های بسیار زیبای وی می باشد که جزئی از آلبوم ساعت 9 سیروان خسروی می باشد. این موزیک را می تواند یکی از بهترین اهنگ های البوم ساعت 9 سیروان خسروی دانست. هم اکنون می توانید اهنگ سیروان خسروی ساعت 9 را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک نهایت لذت برده برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: