چه حالی داره سیروان خسروی | دانلود اهنگ سیروان چه حالی داره + متن کامل

سیروان خسروی – چه حالی داره

دانلود اهنگ جدید سیروان خسروی به نام چه حالی داره با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چه حالی داره سیروان خسروی از رسانه موزیکیشو

Sirvan Khosravi Che Hali Dare Download mp3 320 + Lyrics text

سیروان خسروی – چه حالی داره

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیروان خسروی – چه حالی داره

میدونم یه روزی قلب تو مال من میشه واسه همیشه میخونم اگه با هم بمونیم تا همیشه چی میشه با تو بودن تو رو دیدن به روی غما خندیدن نمیدونی چه حالی داره Nemidoni Che Hali Dare میبرمت اون بالاها میچینیم ستاره ها نمیدونی چـه حالی داره Nemidoni Che Hali Dare واسه من با تو بودن مثل حس پروازه اینو می دونی پس بگو تا آخر دنیا پای عشق من میمونی با تو بودن تو رو دیدن به روی غما خندیدن نمیدونی چـه حـالی داره Nemidoni Che Hali Dare میبرمت اون بالاها میچینیم ستاره ها نمیدونی چه حالی داره Nemidoni Che Hali Dare با کارات میگی منو نمیخوای اما میدونی من کوتاه نمیام Ama Midoni Man Kootah Nemiam هر کاری کنی برام مهم نیست جز تو هیشکی رودیگه نمیخوام با تو بودن تو رو دیدن به روی غما خندیدن نمیدونی چـه حـالی داره Nemidoni Che Hali Dare میبرمت اون بالاها میچینیم ستاره ها نمیدونی چـه حـالی داره Nemidoni Che Hali Dare
توضیحات

آلبوم جاده رؤیاها یکی از آثار هنری سیروان خسروی هنرمند و خواننده کشور می باشد. این آلبوم در سال 1391 تولید و منتشر شده است. این آلبوم دارای 11 قطعه هنری بوده که همه ان ها پایه یک موضوع و مفهوم می باشند و آن ثابت قدم بودن در اهداف می باشد. به این معنی که اگر رؤیایی در پیش است باید مسیر و جاده ان را با تمام سختی هایش طی نمود تا به مقصد رسید.

چه حالی داره سیروان خسروی یکی از قطعه های هنری از آلبوم جاده رؤیاها می باشد. این موزیک ریتمیک و شاد بوده تا بتوان با استفاده از ریتم این اهنگ ها برای انگیزه مناسب رسیدن به اهداف استفاده کرد.

تنظیم، میکس و مسترینگ این کار را نیز طبق معمول خود سیروان خسروی انجام داده است. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی به همراه متن کامل آن از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن این اهنگ احساسی نهیت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Aram گفته:

چه سایت خوبی هستین شماااا !

باران کوثری (Fan Forever) گفته:

از آلبوم ساعت۹ هست نه جاده رویاها