کجایی تو سیروان خسروی | دانلود اهنگ سیروان خسروی کجایی تو (از آخرین بار که چشمام تورو دیدن)

سیروان خسروی – کجایی تو (لایو)

دانلود اهنگ جدید سیروان خسروی به نام کجایی تو (لایو) با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کجایی تو (لایو) سیروان خسروی از رسانه موزیکیشو

Sirvan Khosravi (Kojaei To (Live Download mp3 320 + Lyrics text

سیروان خسروی – کجایی تو (لایو)

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیروان خسروی – کجایی تو (لایو)

کجایی تو کاش میدیدی من  خسته شدم به این زودی چجوری شد اون عشق شدید به این آسونی به آخرش رسید با فکرت رو لبام یه لبخند میاد  چقدر دلم هنوز اون روزا رو میخواد از آخرین بار که چشمام تو رو دیدن فهمیدم که عشق یعنی نرسیدن با رفتن تو از عشقم کم نمیشه  تو قلبم میمونی واسه همیشه سخته برام ولی ازت میخوام  برنگردی هرگز دیگه به دنیام برنگرد تا اون تصویری که ساختم همون باشه که ازت مونده تو رویام با فکرت رو لبام یه لبخند میاد  کاشکی توام منو نمیبردی از یاد از آخرین بار که چشمام تو رو دیدن فهمیدم که عشق یعنی نرسیدن با رفتن تو از عشقم کم نمیشه تو قلبم میمونی واسه همیشه
توضیحات

تک آهنگ احساسی “کجایی تو” با صدای سیروان خسروی در سال 1393 منتشر شد. آهنگسازی منحصر به فرد این آهنگ، فصل جدید در زندگی حرفه ای سیروان خسروی را شروع کرد. کاری که برای اولین بار یکی از خواننده های داخلی انجام داده بودند و به نوعی سبک پاپ و آر اند بی را با هم ادغام کرده بود.

بعد از سیروان شاید بتوان گفت پوبون خواننده دیگری بود که اینکار انجام داد البته او در خارج از ایران ساکن است. در نهایت این آهنگ عاشقانه با سبک متفاوتش باعث شد تا سیروان به نوع دیگری از موفقیت دست پیدا کند و دوباره نامش برای بار دوم به عنوان یک خواننده سر زبان ها بی افتد .

این آهنگ آرام را می توانید با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید. متن کامل ترانه را نیز در ادامه در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: