دانلود آهنگ آدم برفی سینا درخشنده کیفیت 320 و 128 + متن کامل

سینا درخشنده – آدم برفی

دانلود اهنگ جدید سینا درخشنده به نام آدم برفی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آدم برفی سینا درخشنده از رسانه موزیکیشو

Sina Derakhshande Adam Barfi Download mp3 320 + Lyrics text

سینا درخشنده – آدم برفی

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 450

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سینا درخشنده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سینا درخشنده – آدم برفی

آدم برفی گریه نکن آب شدی چرا نفهمیدی و عاشق آفتاب شدی آدم برفی همیشه دل سرد باش با خورشیدت قهر باش گریه نکن مرد باش آدم برفی یه وقتایی باید از عشقت دور باشی واسش یکمی مغرور باشی حتی اگه مجبور باشی ببینی و کور باشی باید از عشقت دور باشی واسش یکمی مغرور باشی حتی اگه مجبور باشی ببینی و کور باشی حواست نیست کجا دلت گیره آروم آروم این عشق جونتو میگیره حواست نیست جنس دلت از برفه بین تو و خورشیدت قد یه دنیا فرقه حواست نیست یه وقتایی باید از عشقت دور باشی واسش یکمی مغرور باشی حتی اگه مجبور باشی ببینی و کور باشی باید از عشقت دور باشی واسش یکمی مغرور باشی حتی اگه مجبور باشی ببینی و کور باشی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.
این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. سینا درخشنده نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ آدم برفی جدیدترین اثر سینا درخشنده است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. سینا درخشنده با قطعه آدم برفی سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. آدم برفی سینا درخشنده یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که سینا درخشنده برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط سینا درخشنده، آدم برفی را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای سینا درخشنده به ارمغان آورد. امیدواریم سینا درخشنده بعد از آدم برفی باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک آدم برفی سینا درخشنده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

سینا درخشنده آدم برفی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. قطعه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران سینا درخشنده را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از سینا درخشنده که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران سینا درخشنده آهنگ آدم برفی را جزو بهترین کارهای او می دانند. آدم برفی سینا درخشنده خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ آدم برفی سینا درخشنده را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه آدم برفی سینا درخشنده لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

سینا درخشنده آدم برفی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران سینا درخشنده را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از سینا درخشنده که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران سینا درخشنده اهنگ آدم برفی را جزو بهترین کارهای او می دانند. آدم برفی سینا درخشنده خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ آدم برفی سینا درخشنده را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه آدم برفی سینا درخشنده لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. سینا درخشنده نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه آدم برفی جدیدترین اثر سینا درخشنده است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. سینا درخشنده با موزیک آدم برفی سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. آدم برفی سینا درخشنده یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که سینا درخشنده برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط سینا درخشنده، آدم برفی را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای سینا درخشنده به ارمغان آورد. امیدواریم سینا درخشنده بعد از آدم برفی باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه آدم برفی سینا درخشنده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام سینا درخشنده را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده آدم برفی به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، آدم برفی سینا درخشنده قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران سینا درخشنده نیز با خوشحالی از انتشار ترانه آدم برفی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. آدم برفی سینا درخشنده تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی سینا درخشنده با انتشار قطعه جذاب آدم برفی از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. سینا درخشنده نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه آدم برفی رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه آدم برفی سینا درخشنده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

سینا درخشنده آدم برفی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران سینا درخشنده را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از سینا درخشنده که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران سینا درخشنده اهنگ آدم برفی را جزو بهترین کارهای او می دانند. آدم برفی سینا درخشنده خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ آدم برفی سینا درخشنده را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن اهنگ آدم برفی سینا درخشنده لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار سینا درخشنده خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب آدم برفی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده آدم برفی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. سینا درخشنده در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. آدم برفی سینا درخشندهاز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. سینا درخشنده نیز در آدم برفی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک آدم برفی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که سینا درخشنده با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. آدم برفی اثری فوق العاده از سینا درخشنده است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. سینا درخشنده سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار آدم برفی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود آدم برفی سینا درخشنده جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست سینا درخشنده که مربوط به انتشار آدم برفی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی سینا درخشنده با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ آدم برفی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. سینا درخشنده با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه آدم برفی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای سینا درخشنده در موزیک آدم برفی لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار سینا درخشنده خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب آدم برفی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده آدم برفی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. سینا درخشنده در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. آدم برفی سینا درخشندهاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. سینا درخشنده نیز در آدم برفی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه آدم برفی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
سید فاطمه محمدیان گفته:

زیبا و شنیدنی بود مثل همیشه👌👏

مائده کریمی گفته:

اهنگاتم مث خودت عالین 😁👌👌👌👌👌👏

سید نگین موسوی گفته:

دمت گرم که همیشه اهنگات عالیع👏

پگاه عسکری گفته:

معرکه بوددد

هدیه گفته:

خیلییییی خوب بود منکه حال کردم بهتون تبریک میگم آقای درخشنده عزیز

نازنین نوری گفته:

واقعا همیشه عالیه آهنگات مرسی که با آهنگ های قشنگت حالمون رو خوب میکنی امیدوارم روز به روز بیشتر بدرخشی 👌🌷👌

یگانه اسدزاده گفته:

عاااالی

نازگل شیر محمدی گفته:

فووووووق العاده همیشه دمت گرم ممنون

یگانه اسدیان پور گفته:

بابا به به همیشه عالی هستش اهنگات دمت گرم که با آهنگ های قشنگ حالمون رو خوب میکنی 👌👏👏👏👏👏🌷

هستی نورمحمدی گفته:

بابا به به همیشه عالی هستش اهنگات دمت گرم که با آهنگ های قشنگ حالمون رو خوب میکنی 👌👏👏👏👏👏🌷

هستی نورمحمدی گفته:

بابا به به همیشه عالی هستن اهنگات دمت گرم که با آهنگ های قشنگ حتلمون رو خوب میکنی

مهدیه نظری گفته:

گل کاشتی عاااااالی بود👌

زیبا معینی گفته:

چرا همیشه درجه یکی? 😄😄👌👌👌👌👌👌

میترا محمدی گفته:

واقعا آهنگات حالمو خوب میکنه درجه یک بود 👌👌

مریم خداپرست گفته:

واقعا درجه یک بودددددد

مریم خداپرست گفته:

من طرفدار یوسف زمانی هستم ولی اینقدری که با اهنگ ها شما حال میکنم با اهنگ های خواننده های دیگه نه

مریم خداپرست گفته:

من طرفدار یوسف زمانی هستم ولی اینقدری که با اهنگ ها شما حال میکنم با اهنگ های خواننده های دیگه نه عااالی بود

《درخشنده》 گفته:

واییییی عالیههههه من عاشق این اهنگممممم💜🤪

زهرا گفته:

لطفا کنسرت تبریزم بیاید دلم میخواد از نزدیک ببینمتون آقای درخشنده

زهرا گفته:

مثل همیشه عالیییییییییییییییییییییییییییی بود 👌👌👌 امیدوارم همیشه بدرخشی ⭐⭐⭐ و یه روز بتونم از نزدیک ببینمت سینا جان ♥️♥️♥️♥️

زیبا گفته:

صدا عالی بود ممنون میشم

سمیرا گفته:

مثل همیشه عالی دمت گرم❤

مهسا گفته:

عااالییییی ارامش بخش

ناشناش گفته:

خوب بود دستتون دردنکنه من که دوست داشتم البته من تمام آهنگاتونودوست دارم همیشه موفق وپیروز باشید.

--- گفته:

محشرهههه

Sina fan گفته:

عالیییی خفننننن کیوووت مث همیشه

Sina fan گفته:

عالیییی خفننننن کیوووت

فاطمه گفته:

مثل همیشه عالی بود جناب درخشنده 😍❤️🖇️ امیدوارم مثل همیشه بدرخشید و موفقیت های زیادی نسیب تون بشه 😍💪

نرگس«فن سینادرخشنده» گفته:

عاااالییییییییییی💗⛓️ بهتر از این نمیشه همین جوری ادامه بده ما همه پشتتیم🥲 موفق باشی دلبرم❤🔗

فرنازتموک گفته:

کنسرت مشهد هم بیااا این اهنگ عالیه باباااااا به به👌

فرنازتموک گفته:

لطفااااا کنسرت مشهد هم بیااااااا این آهنگ هم عااااالی

حامد زبردست گفته:

قشنگ بود دوسش دارممم

مهشید. درخشنده گفته:

سلام سینا جانم من مهشید هستم فن پیجت خیلییییییییییییییییی دوستت دارمممممممن بی نهایتتتتتتتتت عزیز دلم 😘😘😘😘😘😘😘😘

پریا ❤ریاحی گفته:

واییییی نفسممممم ت همیشه ترکات مثل خودت بییییییییییییییی نظیرهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه منتظر پخش کامل این اهنگتم خعلی مشتاقم زود تر این اهنگتو بشنوم ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

آنی گفته:

محشره مثل همیشه 👌

ناشناس گفته:

عاشقشمممممم