اهنگ انگار نه انگار سینا درخشنده | دانلود آهنگ کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

سینا درخشنده – انگار نه انگار

دانلود اهنگ جدید سینا درخشنده به نام انگار نه انگار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ انگار نه انگار سینا درخشنده از رسانه موزیکیشو

Sina Derakhshande Engar Na Engar Download mp3 320 + Lyrics text

سینا درخشنده – انگار نه انگار

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 390

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سینا درخشنده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سینا درخشنده – انگار نه انگار

انگار نه انگار میدونی من واست دیوونم این درد و عشقم خودت انداختی تو جونم آره انگار نه انگار می‌دونی اومدم تو دنیات مست چشاتم آی امون از اون چشای گیرات ای وای ای وای به دلم نمیذاره از پیشت برم میدونی بدجوری دوست دارم عشقت اندازه خودم دیوونه‌ی لجباز خودم همه دنیامو به پات میذارم دل به تو بنده دیوونه پسنده خنده‌هات این دلو از جا دیگه کنده دلبر نابم تنها انتخابم ببین از دست تو من مست و خرابم ای وای ای وای به دلم نمیذاره از پیشت برم میدونی بدجوری دوست دارم عشقت اندازه خودم دیوونه‌ی لجباز خودم همه دنیامو به پات میذارم ای وای ای وای به دلم ای وای ای وای به دلم ای وای ای وای به دلم نمیذاره از پیشت برم میدونی بدجوری دوست دارم عشقت اندازه خودم دیوونه‌ی لجباز خودم همه دنیامو به پات میذارم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ مهمونی میباشد.

سینا درخشنده خواننده بسیار دوست داشتن می خواهد کمی متفاوت از کار قبلی خود که ریتمی آرام احساسی داشت وارد عرصه موسیقی شود. این خواننده دوستداشتنی به دلیل هنری که داشت توانست در دوسال اخیر با انتشار موزیک های شاد و ریتمیک خود دل خیلی از مخاطبین را بدست بیاورد. اینبار نیز سعی دارد کار قبلی خود را پیش گرفته و علاقه مندان به موزیک را به دور خود جمع کند.

انگار نه انگار سینا درخشنده ریتمی شاد و احساسی داشته که مفهومی عاشقانه را در بر خواهد داشت. در این فضایی که اکنون کل کشور را در برگرفته است گوش دادن به چنین موزیکی می تواند روحیه شما را به کلی عوض کرده و آرامش از دست رفته خود را باز هم بدست بیاورید.

هم اکنون می توانید آهنگ سینا درخشنده انگار نه انگار را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

سینا درخشنده در مورد این آهنگ گفت:

ملودى اين كارو بر گرفته از يك قطعه ى قديمى و خودم
كلى انرژى خوب پشت اين كار هست .شاد ترين موزيك خودم و سال ٩٩رو ساخيم ديگه?اميدوارم با اين موزيك شادى كنيد ♥️
منتظر حمايت هاتون هستم تيزر موزيكو به اشتراك بذاريد تا همه بشنون منم تگ كنيد با عشق لايك ميكنم♥️
يه تشكر ويژه دارم از حامد برادران عزيز و تيمشون بابت كمكاشون♥️
منتظر موزيك ويدئو انگار نه انگار باشيد….♥️
خييلى دوستون دارم ?شاديتون ارزومه??

دنیای موسیقی خوشحال است که سینا درخشنده با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. انگار نه انگار اثری فوق العاده از سینا درخشنده است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. سینا درخشنده سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار انگار نه انگار بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود انگار نه انگار سینا درخشنده جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست سینا درخشنده که مربوط به انتشار انگار نه انگار میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی سینا درخشنده با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه انگار نه انگار همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. سینا درخشنده با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک انگار نه انگار تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای سینا درخشنده در آهنگ انگار نه انگار لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
شیلا گفته:

خیلی عالیییی

امیرعلی گفته:

خیلی خیلی بدبود ??????

امیرعلی گفته:

خیلی خوب بود عالی بود????

تارا گفته:

من از این اهنگ متنفرممممممممممممممممم بد ترین آهنگی که تا الان شنیدم???????این دیگه چه جور اهنگی؟؟؟