دانلود آهنگ سینا درخشنده بی معرفت | کیفیت اصلی MP3 + متن

سینا درخشنده – بی معرفت

دانلود اهنگ جدید سینا درخشنده به نام بی معرفت با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بی معرفت سینا درخشنده از رسانه موزیکیشو

Sina Derakhshande Bi Marefat Download mp3 320 + Lyrics text

سینا درخشنده – بی  معرفت

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 660

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سینا درخشنده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سینا درخشنده – بی معرفت

تو همین اتاق یکی هر شب تو جنگه با خودش با دلی که واسه تو تنگه مگه از یاد من میره اون همه حرفای قشنگت ... آخه بی معرف بگو کی مث من از دیدنت ذوق میکرد اتاقو پر از گل رز میکرد تا میگفتی که میرم بغض میکرد این خیابونا هنوز بعد تو بوی عطرتو میده دورت بگردم کجا دنبالت بگردم تو خودت رفتی من گمت نکردم این خیابونا هنوز بعد تو بوی عطرتو میده دورت بگردم کجا دنبالت بگردم تو خودت رفتی من گمت نکردم جفت چشام قفله رو در تا وا شه تو بیای به دروغم که شده بگی منو میخوای کاش بشه مثلا امشب که بارون میزنه بیای ... برگرد بیا پیشم بشین حرف منم گوش کن خواست به من باشه گوشیتو خاموش کن این همه خوبی که کردم چه زود فراموش شد ... این خیابونا هنوز بعد تو بوی عطرتو میده دورت بگردم کجا دنبالت بگردم تو خودت رفتی من گمت نکردم این خیابونا هنوز بعد تو بوی عطرتو میده دورت بگردم کجا دنبالت بگردم تو خودت رفتی من گمت نکردم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز سینا درخشنده با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. سینا درخشنده در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده بی معرفت را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که بی معرفت سینا درخشنده یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای سینا درخشنده و بی معرفت او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. سینا درخشنده سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر بی معرفت به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. سینا درخشنده امیدوار است با عاشقانه بی معرفت بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت بی معرفت سینا درخشنده باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از بی معرفت سینا درخشنده لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار سینا درخشنده خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب بی معرفت را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده بی معرفت در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. سینا درخشنده در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. بی معرفت سینا درخشندهاز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. سینا درخشنده نیز در بی معرفت تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه بی معرفت حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ بی معرفت سینا درخشنده را نشنیده باشد. سینا درخشنده دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی سینا درخشنده برای اهنگ فوق العاده بی معرفت و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا بی معرفت سینا درخشنده همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه بی معرفت در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام سینا درخشنده در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت بی معرفت پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای ترانه سینا درخشنده بی معرفت خود نیز گواه موفقیت بالای این ترانه است که باعث شده تا خود سینا درخشنده نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ بی معرفت تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. سینا درخشنده نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه بی معرفت فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن بی معرفت سینا درخشنده لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار سینا درخشنده خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب بی معرفت را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده بی معرفت در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. سینا درخشنده در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. بی معرفت سینا درخشندهاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. سینا درخشنده نیز در بی معرفت تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک بی معرفت حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

سینا درخشنده این بار با یه آهنگ جدید عاشقانه به موسیقی برگشته به نام بی معرفت که تونسته دل هوادارانشو حسابی ببره و توی کمتر از 24 ساعت نام اهنگ بی معرفت سینا درخشنده رو سر تیتر تمامی سایت های معتبر دانلود آهنگ جدید قرار بده و حسابی مورد اسقتبال قرار گرفته رسانه موزیکیشو این اثر را بصورت کاملا رایگان با 2 کیفیت خوب و عالی در اختیار علاقه مندان قرار میده تا بتونن لذت کافی از این اثر رو ببرند.

سینا درخشنده بی معرفت را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران سینا درخشنده را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از سینا درخشنده که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران سینا درخشنده قطعه بی معرفت را جزو بهترین کارهای او می دانند. بی معرفت سینا درخشنده خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ بی معرفت سینا درخشنده را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک بی معرفت سینا درخشنده لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

سینا درخشنده خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک بی معرفت به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده بی معرفت سینا درخشنده میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای سینا درخشنده دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک بی معرفت خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ بی معرفت بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده بی معرفت دعوت کرده است. سینا درخشنده به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. بی معرفت سینا درخشندهرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. سینا درخشنده که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک بی معرفت این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و سینا درخشنده از آن مستثنی نیست. امیدواریم از بی معرفت سینا درخشنده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ بی معرفت سینا درخشنده را نشنیده باشد. سینا درخشنده دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی سینا درخشنده برای اهنگ فوق العاده بی معرفت و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا بی معرفت سینا درخشنده همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه بی معرفت در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام سینا درخشنده در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت بی معرفت پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ سینا درخشنده بی معرفت خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود سینا درخشنده نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک بی معرفت تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. سینا درخشنده نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ بی معرفت فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن بی معرفت سینا درخشنده لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
یلدا هوشیار مشهد گفته:

صداااااات اوج آرامشه.......👌

مریم علمدار گفته:

بااباااااا به به همیشه درجه یک و حرفه ای هستی 👏👌👌

ویانا اکبری گفته:

چه بگم که انقدر خودت و اهنگات خفن هست دمت گرم 👏👌👌

پریا مقدم گفته:

معرکه بود منکه قفلی زدم 😀👌👌👌👏

سمیه گفته:

همیشه با اهنگات حال کردم و میکنم تو بینظری هستی با اهنگای درجه یکت بدرخشی عشق جان💓💓😘

زهرا«فن سینا درخشنده» گفته:

عالییییییییییی و خفن و فوق العاده مثل همیشه 👍🏻👍🏻 امیدوارم همیشه بدرخشی ⭐⭐ و یه روز بتونم از نزدیک ببینمت سینا جان 😍🤩 من یکی از طرفدارای دو آتیشتم 🔥🔥 و عاشقتم ♥️♥️ لطفا کنسرت تبریزم بیا.بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهت 😍😍 و درخشیدنت توی کنسرت تبریز هستم ⭐⭐

سعید گفته:

عالی بود فوق‌العاده ای تو پسر حالمونو خوب کردی

میترا محمدی گفته:

چراااا نظرات رو نمیزارید😐😡

گلاره گفته:

عالی خیلی خیلی دوسش دارم

پگاه عسکری گفته:

واااااای آرام بخش بود خیلی خیلی قشنگه

گوهر گفته:

زیبا و شنیدنی 👌👌

هستی حیاتی گفته:

دوس دارم از نزدیک ببینمت میشه مشهد کنسرت بزاری

حامد جاهدی گفته:

تبریک میگم درجه یک بوددد

دنیا جعفری گفته:

قربونت بشم که اهنگات مثل خودت عالی و قشنگگگگ

کیانا خداشناس گفته:

بینظر مثل همیشه

ستایش حجتی زاده گفته:

خیلی عاااااااالی بود مخصوصا اینجایی که میگی این خیابانا هنوز بعد تو بوی عطرتو میده دورت برگردم👌👌👌👌