دانلود اهنگ منحصر به فرد سینا درخشنده MP3 320 + متن کامل

سینا درخشنده – منحصر به فرد

دانلود اهنگ جدید سینا درخشنده به نام منحصر به فرد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ منحصر به فرد سینا درخشنده از رسانه موزیکیشو

Sina Derakhshande Monhaser Be Fard Download mp3 320 + Lyrics text

سینا درخشنده – منحصر به فرد

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 510

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سینا درخشنده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سینا درخشنده – منحصر به فرد

من دلیل زندگیم چشماته خط قرمزم فقط اشکاته من دلتو از خودت قرض کردم براداشتنت پیش خودم نذر کردم هرچی سد دیدی خودت پل کردی منه مودی تحمل کردی عوضش برات دلت مردم تنهایی جا دوتامون غصه میخوردم سرتو باز بیا بذار رو دوش من هر موقع غم داری بیا بگو تو گوش من منحصر به فرده خنده های تو سهم من از زندگی برای تو سرتو باز بیا بذار رو دوش من هر موقع غم داری بیا بگو تو گوش من منحصر به فرده خنده های تو سهم من از زندگی برای تو کاش دوتایی پای هم پیر شیم حلقه شم برام تو زنجیر شی تا تهش جدا نشه رامون کور شه چشم حسودامون سرتو باز بیا بذار رو دوش من هر موقع غم داری بیا بگو تو گوش من منحصر به فرده خنده های تو سهم من از زندگی برای تو سر تو باز بیا بذار رو دوش من هر موقع غم داری بیا بگو تو گوش من منحصر به فرده خنده های تو سهم من از زندگی برای تو
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد میباشد.

سینا درخشنده منحصر به فرد را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران سینا درخشنده را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از سینا درخشنده که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران سینا درخشنده آهنگ منحصر به فرد را جزو بهترین کارهای او می دانند. منحصر به فرد سینا درخشنده خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه منحصر به فرد سینا درخشنده را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن اهنگ منحصر به فرد سینا درخشنده لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که سینا درخشنده با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. منحصر به فرد اثری فوق العاده از سینا درخشنده است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. سینا درخشنده سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار منحصر به فرد بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود منحصر به فرد سینا درخشنده جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست سینا درخشنده که مربوط به انتشار منحصر به فرد میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی سینا درخشنده با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه منحصر به فرد همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. سینا درخشنده با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک منحصر به فرد تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای سینا درخشنده در اهنگ منحصر به فرد لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار سینا درخشنده خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب منحصر به فرد را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده منحصر به فرد در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. سینا درخشنده در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. منحصر به فرد سینا درخشندهاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. سینا درخشنده نیز در منحصر به فرد تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ منحصر به فرد حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
فائزه علیپور گفته:

درجه یک بودددددددد با آرزوی موفقیت های بیشتر👌👌👌👌👌

ایناز ایزدی گفته:

همیشه عااااالیه من از صدا و ترانه اهنگات خیلی خوشم میاد مثل همیشه بدرخشین 👌👌👌🌟

S m m گفته:

صداش خوبه ولی متن اهنگاش خاص نیست🙁

Fatem گفته:

عالیهههههههه سینا عالیهههههه حرف نداره اهنگات

... گفته:

بد نیست 😏😒😒😒😒

وحید گفته:

عالیه...دمتگرم💙👑👑🌟🌟🌹

وحید گفته:

دمتگرم...💙💙🌟🌟👑👑🌹

مری گفته:

عالیه . دوست داشتنی

R:) گفته:

عالی بود ممنون از آقای سینا درخشنده و سایت خوب موزیکیشو:) 🤍 موفق باشید:) ❤

💗... گفته:

معلومه که عالیه

رویا گفته:

عالیه عالی💙

مهر گفته:

عالی