سینا سرلک روزگار از حس پاک من بگیر : دانلود اهنگ جدید سینا سرلک + متن کامل

سینا سرلک و مصطفی پاشایی – روزگار

دانلود اهنگ جدید سینا سرلک و مصطفی پاشایی به نام روزگار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ روزگار سینا سرلک و مصطفی پاشایی از رسانه موزیکیشو

Sina Sarlak & Mostafa Pashaei Roozegar Download mp3 320 + Lyrics text

سینا سرلک و مصطفی پاشایی – روزگار

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سینا سرلک
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سینا سرلک و مصطفی پاشایی – روزگار

روزگار باز دوباره یاد من میاره روزای سخت عمرمو ای بهار عمر من چه روزایی که تو نبود تو میمردمو روزگار باز داره اسمتو میاره توی زندگی سخته من ای تموم زندگی من اسم تو تو بیت بیت شعرام بردمو از حس پاک من بگیر تا ترانه هام همش رو وقف تو میکنم برای زنده بودنم یه قلب دارم اونم واسه تو خونه میکنم از حس پاک من بگیر تا ترانه هام همش رو وقف تو میکنم برای زنده بودنم یه قلب دارم اونم واسه تو خونه میکنم به تصمیم روزگار باز بوی غصه میگیره بوی زندگی من مثل واگنای یک قطار گیرن به هم مشکلای زندگی من تاوان این جنون صدای این من شکسته ی پر از غمه تو سوال از نبودنت تموم فکر من پر از جوابای مبهمه از حس پاک من بگیر تا ترانه هام همش رو وقف تو میکنم برای زنده بودنم یه قلب دارم اونم واسه تو خونه میکنم از حس پاک من بگیر تا ترانه هام همش رو وقف تو میکنم برای زنده بودنم یه قلب دارم اونم واسه تو خونه میکنم
توضیحات

دنیای موسیقی خوشحال است که سینا سرلک و مصطفی پاشایی با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. روزگار اثری فوق العاده از سینا سرلک و مصطفی پاشایی است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. سینا سرلک و مصطفی پاشایی سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار روزگار بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود روزگار سینا سرلک و مصطفی پاشایی جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست سینا سرلک و مصطفی پاشایی که مربوط به انتشار روزگار میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی سینا سرلک و مصطفی پاشایی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک روزگار همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. سینا سرلک و مصطفی پاشایی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه روزگار تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای سینا سرلک و مصطفی پاشایی در ترانه روزگار لذت ببرید.

سینا سرلک به همراهی مصطفی پاشایی، ترانه ی روزگار را در یاد و خاطره ی خواننده ی فقید و دوست داشتنی کشورمان مرتضی پاشایی روانه ی بازار موسیقی ایران کرده است.

تیزر این موزیک ویدیو را می‌توانید در این پست مشاهده نمایید.

اهنگ جدید سینا سرلک به نام روزگار با بهترین کیفیت موجود در بین تمام وب سایت های اهنگ جدید را همین جا در موزیکیشو بشنوید و ببینید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: