یار منی سینا سرلک | دانلود اهنگ سینا سرلک یار منی (جانم به فدای چشمان سیاهت) + متن

سینا سرلک – یار منی

دانلود اهنگ جدید سینا سرلک به نام یار منی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ یار منی سینا سرلک از رسانه موزیکیشو

Sina Sarlak Yare Mani Download mp3 320 + Lyrics text

سینا سرلک – یار منی

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سینا سرلک
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سینا سرلک – یار منی

دل به تو دادم به تو ای ساحل آرام من پرشده از عشق تو قلبم همه جان من وای از این قلب گره خورده ی رؤیای تو آه چه دانی که نشینم تا ابد پای تو عاشقمو با تو حس خوشی دارم بی تو زمین گیرم با تو نفس دارم یار منی یار منی عشق پنهان منی من ندانم که چرا دردی و درمان منی عشق من و دلبر من تو بمان در بر من عاشقم کردی و اما نشود باور من عاشقمو باتو حس خوشی دارم بی تو نزمین گیرم با تو نفس دارم جانم به فدای چشمان سیاهت این دل قربانی ابروی کمانت ای عمرم ای جانم من جز تو که دارم با رفتن تو و رفت همه صبر و قرارم یار منی یار منی عشق پنهان منی من ندانم که چرا دردی و درمان منی
توضیحات

ترکیب موسیقی سنتی همرا با موزیک پاپ به قدری زیبا و دلنشین می باشد که نمی توان منکر گوش نوازی آن شد. سینا سرلک خواننده سنتی پاپ ایرانی بوده که در زمینه خواننده و موسیقی سنتی فعالیت گسترده ای دارد. این خواننده دوستداشتنی با اهنگ های تتاثیر گذار خود توانسته است طرفداران و مخاطبان بسیاری را به دو خود جمع کند.

سینا سرلک به تازگی ویدیویی را از ماشین خود منتشر کرده که اهنگ جدیدش ” یارمنی یار منی عشق پنهان منی من ندانم که چرا دردی و درمان منی” درحال پخش بوده و به مخاطبانش مژده اهنگ جدید و شاد خود را داده است.

موزیک جدید سینا سرلک آهنگی عاشقانه و احساسی بوده که موزیک آن را مصطفی پاشایی و تنظیم این موزیک زیبا را مهدی حسنی عزیز انجام داده است. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: