اهنگ نقطه حساس سینا شعبانخانی دانلود آهنگ کیفیت اصلی + متن کامل

سینا شعبانخانی – نقطه حساس

دانلود اهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام نقطه حساس با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نقطه حساس سینا شعبانخانی از رسانه موزیکیشو

Sina Shabankhani Noghteye Hasas Download mp3 320 + Lyrics text

سینا شعبانخانی – نقطه حساس

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 114

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سینا شعبانخانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سینا شعبانخانی – نقطه حساس

یکم میخنده یکم میگریه یه خم خاصی تو ابروشه وقتی یه لحظه راه میره قلبم میخواد از این رو اون رو شه وقتی که چشماش قفله رو چشمام یه حسی نابی تو چشماشه نقطه حساس درست همینجاست نکنه سفره دل وا شه تا حالا تو همه عمر یه بارم نبوده تو نخ عشق این دل حالا نمیدنه که چیکارست وسط برزخه عشق این دل بر نمیداره یه لحظه نگاشو از رو نگاه من این صیاد نکنه وا بده دل بی قرارم حجب و حیارو ببره از یاد من میترسم عاشق و دیوانه شم شمع من باشی برات پروانه شم مست این نگاه عاشق شم من میترسم ... من میترسم دل ببازم آخرش عاشق بودن خسته واسم باورش عشق و جدال نابرابرش من میترسم ... تا حالا تو همه عمر یه بارم نبوده تو نخ عشق این دل حالا نمیدنه که چیکارست وسط برزخه عشق این دل بر نمیداره یه لحظه نگاشو از رو نگاه من این صیاد نکنه وا بده دل بی قرارم حجب و حیارو ببره از یاد من میترسم عاشق و دیوانه شم شمع من باشی برات پروانه شم مست این نگاه عاشق شم من میترسم ...
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

 

شاید کمتر کسی باشد قطعه نقطه حساس سینا شعبانخانی را نشنیده باشد. سینا شعبانخانی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی سینا شعبانخانی برای آهنگ فوق العاده نقطه حساس و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا نقطه حساس سینا شعبانخانی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ نقطه حساس در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام سینا شعبانخانی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت نقطه حساس پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ سینا شعبانخانی نقطه حساس خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود سینا شعبانخانی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک نقطه حساس تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. سینا شعبانخانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ نقطه حساس فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن نقطه حساس سینا شعبانخانی لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز سینا شعبانخانی با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. سینا شعبانخانی در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده نقطه حساس را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که نقطه حساس سینا شعبانخانی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای سینا شعبانخانی و نقطه حساس او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. سینا شعبانخانی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر نقطه حساس به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. سینا شعبانخانی امیدوار است با عاشقانه نقطه حساس بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت نقطه حساس سینا شعبانخانی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از نقطه حساس سینا شعبانخانی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

سینا شعبانخانی نقطه حساس را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران سینا شعبانخانی را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از سینا شعبانخانی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران سینا شعبانخانی موزیک نقطه حساس را جزو بهترین کارهای او می دانند. نقطه حساس سینا شعبانخانی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ نقطه حساس سینا شعبانخانی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ نقطه حساس سینا شعبانخانی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه نقطه حساس سینا شعبانخانی را نشنیده باشد. سینا شعبانخانی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی سینا شعبانخانی برای اهنگ فوق العاده نقطه حساس و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا نقطه حساس سینا شعبانخانی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ نقطه حساس در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام سینا شعبانخانی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت نقطه حساس پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه سینا شعبانخانی نقطه حساس خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود سینا شعبانخانی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک نقطه حساس تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. سینا شعبانخانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک نقطه حساس فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن نقطه حساس سینا شعبانخانی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: