دانلود آهنگ سینا شعبانخانی یار دلم | کیفیت اصلی MP3 + متن

سینا شعبانخانی – یار دلم

دانلود اهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام یار دلم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ یار دلم سینا شعبانخانی از رسانه موزیکیشو

Sina Shabankhani Yare Delam Download mp3 320 + Lyrics text

سینا شعبانخانی – یار دلم

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 863

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سینا شعبانخانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سینا شعبانخانی – یار دلم

یک بیاد بگه بهش اینقد نده دیگه کشش خسته شدم اینجوری نمیشه تکلیفمون روشن بشه با اینکه دلم ازش پره چند روزی خیلی اذیت شده ولی نمیتونم ببینم جایی میری میاد کلی آدم دورت یار دلمه باب دلمه تو بده راه به دلم من چیو بگم به این ساده دلم بدجوری افتاده به غم یار دلمه باب دلمه تو بده راه به دلم من چیو بگم به این ساده دلم بدجوری افتاده به غم هرچقدر بد باشه تو لد من جاشه جای تو خالیه حتی جمعمون جمع باشه صورتش اخم داره قربون اخلاقش نگم از چشای خوشگلش جای بحث داره بسمه تنهایی خودتو برسون عشقم بیا قهر نکن هرچی بگی چشم روی چشمم خودم میشم طرفدارت بگو چی کم داری من بیارم پیشتون امشب یار دلمه باب دلمه تو بده راه به دلم من چیو بگم به این ساده دلم بدجوری افتاده به غم یار دلمه باب دلمه تو بده راه به دلم من چیو بگم به این ساده دلم بدجوری افتاده به غم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. سینا شعبانخانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک یار دلم جدیدترین اثر سینا شعبانخانی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. سینا شعبانخانی با ترانه یار دلم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. یار دلم سینا شعبانخانی یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که سینا شعبانخانی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط سینا شعبانخانی، یار دلم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای سینا شعبانخانی به ارمغان آورد. امیدواریم سینا شعبانخانی بعد از یار دلم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه یار دلم سینا شعبانخانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. سینا شعبانخانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک یار دلم جدیدترین اثر سینا شعبانخانی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. سینا شعبانخانی با موزیک یار دلم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. یار دلم سینا شعبانخانی یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که سینا شعبانخانی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط سینا شعبانخانی، یار دلم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای سینا شعبانخانی به ارمغان آورد. امیدواریم سینا شعبانخانی بعد از یار دلم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک یار دلم سینا شعبانخانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام سینا شعبانخانی را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده یار دلم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، یار دلم سینا شعبانخانی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران سینا شعبانخانی نیز با خوشحالی از انتشار ترانه یار دلم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. یار دلم سینا شعبانخانی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی سینا شعبانخانی با انتشار آهنگ جذاب یار دلم از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. سینا شعبانخانی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک یار دلم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک یار دلم سینا شعبانخانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ یار دلم سینا شعبانخانی را نشنیده باشد. سینا شعبانخانی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی سینا شعبانخانی برای ترانه فوق العاده یار دلم و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا یار دلم سینا شعبانخانی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک یار دلم در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام سینا شعبانخانی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت یار دلم پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه سینا شعبانخانی یار دلم خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود سینا شعبانخانی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ یار دلم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. سینا شعبانخانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ یار دلم فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن یار دلم سینا شعبانخانی لذت ببرید.

سینا شعبانخانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ یار دلم به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده یار دلم سینا شعبانخانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای سینا شعبانخانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه یار دلم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ یار دلم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده یار دلم دعوت کرده است. سینا شعبانخانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. یار دلم سینا شعبانخانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. سینا شعبانخانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه یار دلم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و سینا شعبانخانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از یار دلم سینا شعبانخانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: