دانلود آهنگ شاهین بنان تو گلی کیفیت اصلی MP3 + متن

شاهین بنان – تو گلی

دانلود اهنگ جدید شاهین بنان به نام تو گلی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تو گلی شاهین بنان از رسانه موزیکیشو

Shahin Banan To Goli Download mp3 320 + Lyrics text

شاهین بنان – تو گلی

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 124

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شاهین بنان – قسم شاهین بنان – قسم

متن آهنگ شاهین بنان – تو گلی

کی تورو دیده نلرزیده دلش هرچی تو بگی میذارم روی چشم جای نقاشیا من بوم توام منو هرجوری دلت میخواد بکش تو مث بارون و من مث کویر من میخوام نگات کنم یه دل سیر من جزیرم و تو یه دریا برام دریا این جزیرتو بغل بگیر تو گلی گل که نمیتونه بلد باشه بدی میشه رو به رام کنی تویی که راشو بلدی میشه دیگه منو دست هیشکی جز خودت ندی ... تو گلی گل که نمیتونه بلد باشه بدی میشه رو به رام کنی تویی که راشو بلدی میشه دیگه منو دست هیشکی جز خودت ندی ... من یه کوهم تو بهم تکیه کنی من میمرم تو یه وقت گریه کنی زندگی قبل تو زندگی نبود اومدی تموم زندگیم شدی تو مث بارون و من مث کویر من میخوام نگات کنم یه دل سیر من جزیرم و تو یه دریا برام دریا این جزیرتو بغل بگیر تو گلی گل که نمیتونه بلد باشه بدی میشه رو به رام کنی تویی که راشو بلدی میشه دیگه منو دست هیشکی جز خودت ندی ... تو گلی گل که نمیتونه بلد باشه بدی میشه رو به رام کنی تویی که راشو بلدی میشه دیگه منو دست هیشکی جز خودت ندی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام شاهین بنان را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده تو گلی به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، تو گلی شاهین بنان قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران شاهین بنان نیز با خوشحالی از انتشار قطعه تو گلی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. تو گلی شاهین بنان تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی شاهین بنان با انتشار قطعه جذاب تو گلی از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. شاهین بنان نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ تو گلی رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ تو گلی شاهین بنان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام شاهین بنان را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده تو گلی به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، تو گلی شاهین بنان قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران شاهین بنان نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ تو گلی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. تو گلی شاهین بنان تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی شاهین بنان با انتشار موزیک جذاب تو گلی از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. شاهین بنان نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ تو گلی رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک تو گلی شاهین بنان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

شاهین بنان تو گلی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران شاهین بنان را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از شاهین بنان که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران شاهین بنان اهنگ تو گلی را جزو بهترین کارهای او می دانند. تو گلی شاهین بنان خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ تو گلی شاهین بنان را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ تو گلی شاهین بنان لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار شاهین بنان خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب تو گلی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده تو گلی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. شاهین بنان در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. تو گلی شاهین بناناز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. شاهین بنان نیز در تو گلی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه تو گلی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز شاهین بنان با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. شاهین بنان در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده تو گلی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که تو گلی شاهین بنان یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای شاهین بنان و تو گلی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. شاهین بنان سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر تو گلی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. شاهین بنان امیدوار است با عاشقانه تو گلی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت تو گلی شاهین بنان باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از تو گلی شاهین بنان لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز شاهین بنان با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. شاهین بنان در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده تو گلی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که تو گلی شاهین بنان یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای شاهین بنان و تو گلی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. شاهین بنان سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر تو گلی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. شاهین بنان امیدوار است با عاشقانه تو گلی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت تو گلی شاهین بنان باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از تو گلی شاهین بنان لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
علیرضا قلعه قوند گفته:

خیلی ممنون که حالمون رو خوب میکنی با این صدای گرمت کلی خاطر خواه داری از تاکستان