دانلود آهنگ دلی دلی شاهین بنان کیفیت اصلی MP3 + متن

شاهین بنان – دلی دلی

دانلود اهنگ جدید شاهین بنان به نام دلی دلی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دلی دلی شاهین بنان از رسانه موزیکیشو

Shahin Banan Deli Deli Download mp3 320 + Lyrics text

شاهین بنان – دلی دلی

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 140

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شاهین بنان – قسم شاهین بنان – قسم

متن آهنگ شاهین بنان – دلی دلی

صداتو بارون و شب من و تو تو نور شمع کنارت آروم میشم آرامشم خیابون پاتوقمون موزیک مورد علاقمون واسه تو میمونم و واسم بمون دلی دلی دلی دوست دارمت خیلی خیلی خیلی دوست دارمت یه چی میگم و تا تهشو بخون میخوامت تکی تو مث ستاره واسم بقیه کو تا به پات برسن هرجا تنها شدی غصه نخور من هستم دلی دلی دلی دوست دارمت خیلی خیلی خیلی دوست دارمت یه چی میگم و تا تهشو بخون میخوامت تکی تو مث ستاره واسم بقیه کو تا به پات برسن هرجا تنها شدی غصه نخور من هستم تا یه قدم دور میشی تو دلم برات تنگ میشه هی دو جمله راجبت میگم خودش یه آهنگ میشه کی میفهمی شب به شب بهت فکر میکنم همینطوری به جای اکسیژن فقط نفس کشیدم عطر تو دور و بریام شاهدن چجوری درگیرم به تو اونی که باهاش ظهر و شب صبح میکنم فقط تویی دلی دلی دلی دوست دارمت خیلی خیلی خیلی دوست دارمت یه چی میگم و تا تهشو بخون میخوامت تکی تو مث ستاره واسم بقیه کو تا به پات برسن هرجا تنها شدی غصه نخور من هستم دلی دلی دلی دوست دارمت خیلی خیلی خیلی دوست دارمت یه چی میگم و تا تهشو بخون میخوامت تکی تو مث ستاره واسم بقیه کو تا به پات برسن هرجا تنها شدی غصه نخور من هستم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ فاز خوب و اهنگ قدیمی میباشد.
این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. شاهین بنان نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ دلی دلی جدیدترین اثر شاهین بنان است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. شاهین بنان با اهنگ دلی دلی سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. دلی دلی شاهین بنان یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که شاهین بنان برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط شاهین بنان، دلی دلی را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای شاهین بنان به ارمغان آورد. امیدواریم شاهین بنان بعد از دلی دلی باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه دلی دلی شاهین بنان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام شاهین بنان را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده دلی دلی به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، دلی دلی شاهین بنان قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران شاهین بنان نیز با خوشحالی از انتشار موزیک دلی دلی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. دلی دلی شاهین بنان تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی شاهین بنان با انتشار قطعه جذاب دلی دلی از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. شاهین بنان نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک دلی دلی رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه دلی دلی شاهین بنان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. شاهین بنان نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ دلی دلی جدیدترین اثر شاهین بنان است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. شاهین بنان با موزیک دلی دلی سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. دلی دلی شاهین بنان یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که شاهین بنان برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط شاهین بنان، دلی دلی را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای شاهین بنان به ارمغان آورد. امیدواریم شاهین بنان بعد از دلی دلی باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ دلی دلی شاهین بنان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
zeinab گفته:

عجب تیزر خفنی عالییی بود 😍😍😍😍🤤🤤

AffiliateLabz گفته:

Great content! Super high-quality! Keep it up! :)