اهنگ عاشق نشدی شاهین بنان دانلود آهنگ + اصلی و متن

شاهین بنان – عاشق نشدی

دانلود اهنگ جدید شاهین بنان به نام عاشق نشدی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عاشق نشدی شاهین بنان از رسانه موزیکیشو

Shahin Banan Ashegh Nashodi Download mp3 320 + Lyrics text

شاهین بنان – عاشق نشدی

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 114

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شاهین بنان – قسم شاهین بنان – قسم

متن آهنگ شاهین بنان – عاشق نشدی

ساز دلم، کوکه برات لک زده دل، واسه صدات یکی باش؛ واسه کسی که یکیه برات نمیذارم یه تارم از موهات، بشه کم عاشق نشدی؛ بدونی چیه عشق یه حال عجیب و غریبیه عشق عاشق نشدی؛ وابسته بشی از عالم و آدما دست بکشی عاشق نشدی؛ بدونی چیه عشق یه حال عجیب و غریبیه عشق عاشق نشدی؛ وابسته بشی از عالم و آدما دست بکشی ای عشق امشب به سرم زد، دیوونه بشم گفتم که خبردار شن، مردمِ شهر با من بمون عشقم؛ سایه ات نشه کم تا هر جا نفس هست، باشیم پیش هم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.
دنیای موسیقی خوشحال است که شاهین بنان با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. عاشق نشدی اثری فوق العاده از شاهین بنان است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. شاهین بنان سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار عاشق نشدی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود عاشق نشدی شاهین بنان جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست شاهین بنان که مربوط به انتشار عاشق نشدی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی شاهین بنان با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک عاشق نشدی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. شاهین بنان با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه عاشق نشدی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای شاهین بنان در موزیک عاشق نشدی لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. شاهین بنان نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ *عاشق نشدی بدونی چیه عشق * جدیدترین اثر شاهین بنان است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. شاهین بنان با آهنگ *عاشق نشدی بدونی چیه عشق * سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند.

*عاشق نشدی بدونی چیه عشق *شاهین بنان یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که شاهین بنان برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط شاهین بنان، *عاشق نشدی بدونی چیه عشق *را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای شاهین بنان به ارمغان آورد. امیدواریم شاهین بنان بعد از *عاشق نشدی بدونی چیه عشق * باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک *عاشق نشدی بدونی چیه عشق *شاهین بنان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شما عزیزان میتوانید هم اکنون این آهنگ عاشقانه را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و از گوش دادن به آن لذت ببرید. در ادامه متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

شاهین بنان عاشق نشدی بدونی چیه عشق را در این واپسین روزهای سال ۹۸ روانه بازار موسیقی پاپ کشور کرد. بعد از دلی دلی شاهین بنان سخت مشغول تهیه اهنگ جدید عاشق نشدی بوده است. تلاش های بی وقفه ی او و مسعود جهانی به عنوان تنظیم کننده و میکس و مسترینگ این کار ، با آهنگسازی بسیار حرفه ای خود شاهین بنان و تهیه کنندگی صدرالدین حسین خوانی که با شعری که کار مشترک صدیقه رحمانی و معصومه تاج بوده است باعث شده است تا عاشق نشدی شاهین بنان یک کار بسیار فوق العاده دوست داشتنی رقم بخورد.

ترانه ای بسیار احساسی و عاشقانه که با میکس بسیار خوب مسعود جهانی خوراک ماشین بازی می باشد. صدای شاهین بنان بسیار عالی روی بیت کوبنده ی این آهنگ نشسته و فضای آهنگ را بسیار زیبا و بیس دار کرده است.

موزیکیشو امیدوار است از اهنگ عاشق نشدی شاهین بنان لذت ببرید.

شاهین بنان عاشق نشدی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران شاهین بنان را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از شاهین بنان که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران شاهین بنان ترانه عاشق نشدی را جزو بهترین کارهای او می دانند. عاشق نشدی شاهین بنان خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه عاشق نشدی شاهین بنان را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ عاشق نشدی شاهین بنان لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: